פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנתי אוכל כשר ולא קיבלתי 6 חודש פעמיים כתבתי וכלום נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏13 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
כבר פעמיים כתבתי מייל קיבלתי אישור על המייל ושום תגובה לא קיבלתי ממש גועל נפש לאלעל ואני נוסע מתמיד חוסר איכפתיות מושלם {אנו מודים לך על המשוב ,אנו מתחייבים לתת מענה תוך 15-30 ימים .} אני עדיין לא מתייאש ואני רוצהה פיצוי הולם על זה
סחרחורת סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה