פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיסה נוראית מארה"ב לישראל נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
חזרנו בטיסת אל על 002 בתאריך 24 לאגוסט 2010 .משפחה עם שלושה ילדים.
1. במשך הטיסה הארוכה (10 שעות) מסכי הטלויזיה האישיים לא פעלו ונגרמה
עוגמת נפש רבה לילדים שמצאו עצמם ללא עיסוק במשך זמן כה רב.
2. במהלך הטיסה חווינו טלטולים עזים שנמשכו זמו רב מעבר לסביר(אומר זאת
כנוסע מנוסה)-הקברניט לא טרח ולו פעם אחת לדבר עם הנוסעים ולנסות
ולהרגיע הורים וילדים מבוהלים.
3. דיילת סיימה את חלוקת מגשי האוכל שורה לפנינו ולא טרחה לחזור עם מגשים
נוספים עד שהבענו את כעסנו לאחר המתנה ארוכה (מידי)
לסיכום - אל על ? NEVER AGAIN !!!

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה