פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התייחסות לחברי הנוסע המתמיד נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏17 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
סכיפול הולנד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הננו נוסעים קבועים בחברתכם ומחזיקים שנים רבות בכרטיסי הנוסע המתמיד. מעולם לא לזכינו ליחס מועדף או לשידרוג. גם שהיתו אפשרויות ניראות לעין. בטיסתנו האחרונה מאמסטרדם הצגנו את כרטיסי הנוסע המתמיד וביקשנו לשבת יחדיו. (אנחנו זוג נשוי לא צעיר במיוחד) קבלנו שני מושבים מרוחקים זה מזו למרות שהיה מקום בטיסה. גם שביקשנו מצוות המטוס לא שונה הדבר ויתרה מזאת המושב עליו ישבתי היה שבור(טיסה 336 17.8. יציאה באיחור 2300.. אין אנו מבינים מה היתרונות שבאחזקת כרטיסי החבר נוסע המתמיד שמעולם לא קבלנו יחס מועדף או כל הטבה.. ועתה קיבלנו מייל לשדרג את כרטיסי הנוסע המתמיד . עליכם להנחות את אנשי הדלפקים בחו"ל וכן את הצוות במטוס שאכן אתם מעונינים בנוסעים המתמידים. אחרת אנחנו לא מוצאים כל יתרון בהיותנו נוסעים מתמידים ואנו מאמינים שחברות אחרות יזכונו ביחס לא פחות טוב וקחו בחשבון שבגלל זילזול או חוסר היתייחסות אנשים לא יטוסו איתכם
עוגמת נפש סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה