פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזק למזודה נושא התלונה:
פני-גל שירה שם/כינוי:
‏יום שני ‏27 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אתמול בלילה נחתנו בשדה התעופה בטיסה מהונג קונג לישראל, LY076
מיהרנו לרכבת ולא הבחנתי בנזק שנגרם למזודה . מדובר במזודה יוקרתית מסוג Just
דופן המזודה הגיע עקום לגמרי. המזודה נקנתה חדשה בסך 350 ש"ח.לא עשיתי בה שימוש מלבד פעם שנסעתי לבית מלון.
מבקשת לפצות אותי בגין הנזק טסנו שני אנשים הספח הרשום על המזודה ע"ש אריה בר
כספי סוג הנזק :
תשלום עבור מזודה חדשה פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
סיגל סרנגה - נציגת תבי שם ותפקיד:
עם קבלת התלונה יצרנו קשר עם הנוסעת והיא הופנתה לחנות מזוודות עמה אנו עובדים באיזור הצפון לצורך חוו"ד מקצועית וטיפול בהתאם במזוודה. נאמר לנוסעת כי על פי הנוהל, בעת קבלת המזוודה במסוע יש לדווח בשדה לנציג אל על על מנת שיתעד את המקרה. אותו נציג מצרף לנוסעים דו"ח נזק איתו הנוסעים ניגשים לאחת מהחנויות לצורך טיפול מלא. כאשר הדיווח נעשה בכתב לאחר היציאה מהשדה אך בתווך של 7 ימים אנו משתתפים בתיקון המזוודה עד 100 ש"ח. באשר לטענתה כי הנזק הינו פנימי ולא היה ניתן להבחינו בשדה, סוכם עם הנוסעת, כי לאחר חוו"ד המקצועית יוחלט על המשך הטיפול. תגובה:
הנוסע הופנה לספק המזוודות לטיפול במזוודה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה