פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דחיית טיסה ביותר מ36 שעות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני ובת זוגתי הזמנו כרטיס טיסה לברצלונה בחברת אל על מכיוון שידוע לנו שזאת אמורה להיות חברה אמינה הדואגת ללקוחותיה ומוציאה טיסות בזמן ללא בעיות וזאת על אף אופציות אחרות זולות יותר.
הטיסה הייתה אמורה לצאת בתאריך 29.9 ב-05:00 (לפנות בוקר).
בצהרי היום של ה-28 נשלחה הודעת SMS על דחיית הטיסה ל30.9 ב-18:25 (מעל 36 שעות דחייה) עקב שביתה כללית בספרד שלאחר מכן נודע לנו שהשביתה הייתה ידועה זמן רב לפני ולא היה סיבה להודיע על כך ברגע האחרון.
אם הדבר היה ידוע מראש היינו מקדימים את הטיסה ביום או יומיים ולא נשארים אם חופשה קצרה בהרבה ממה שתכננו.
בנוסף, כאשר התקשרנו על מנת לנסות לבטל את הטיסה בשביל לחפש טיסה שכר שיוצאת לפני תחילת השביתה נאמר לנו שעלינו לשלם דמי ביטול גבוהים וזאת על אף שחברת אל על לא סיפקה את אשר הוסכם ולא ניסתה לדאוג לטיסה מוקדמת יותר (לפני השביתה והחג).
בנוסף לעוגמת הנפש שנגמרה כאשר הודיעו לנו שעות בודדות לפני הטיסה על דחייה של כמעט יומיים, נפגענו כספית מכיוון שעלינו לשלם לילה במלון שאותו הזמנו מבעוד מועד.
עוגמת נפש ונזק כספי סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה