פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור מזוודות בניגוד למצויין בכרטיס נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18/8 אישתי ביתי הקטנה ואני טסנו לארה"ב באמצעות חברת אל על מסלול הטיסה היה ת"א ניו יורק משם קונקשין לסאן פרנסיסקו עם אמריקן איירליין ובחזרה מפניקס אריזונה לניו יורק עם יואס איירוייז ומשם חזרה לארץ הכרטיסים נרכשו ישירות בחברת אל על וטיסות הקונקשיין פנים יבשתיות הן דרך אל על בכל מיני הסכמים שיש לאל על עם חברות אילו ונקבעות ע"י אל על. בטרם הכירטוס בררתי את נושא מס' המזוודות שמותר לנו לשלוח לבטן המטוס והמשקלים המותרים והדברים שנאמרו לי תאמו את אשר מצויין על הכרטיסים האלקטרונים ובשובר האלקטרוני שנשלח למייל שלי ע"י אל על מאחר ואנחנו שני מבוגרים ותנוקת מותר לנו סה"כ לקחת 5 מזוודות 2 לכל מבוגר ואחת לתינוקת .
כבר בנתב"ג החלו הבעיות כאשר הגענו עם 3 מזוודות וכסא לאוטו ביקשנו לשלוח את הכסא כמזוודה רביעית דיילת הקרקע הודיעה לנו כי לא נוכל לשלוח מזוודה רביעית אלא אם נשלם עליה כמזוודה נוספת מאחר ובטיסת ההמשך מותר לנו רק מזוודה בודדת לנוסע כשטענו כי זה בניגוד למצויין בכרטיס יחסה השתנה לאגרסיבי וחסר סובלנות ותשובתה הייתה סופית "זה מה שיש נקודה." לשון תשובתה כך שנאלצנו להסתובב עם הכסא ביד עד העליה למטוס ובהמתנה לטיסת ההמשך אציין כי בפתח המטוס הכיסא נלקח מאיתנו בנימוס ואדיבות ע"י הצוות ואוחסן בבטן המטוס עד לנחיתה.
בטיסה חזרה מפיניקס לניו יורק הגענו עם 4 מזוודות ושוב אותה הסאגה מול חברת יואס איירוייז רק ששם שלחו אותנו לדבר עם אל על וחייבו אותנו ב 120 $ על המזוודה הרביעית וזאת שוב בניגוד למצויין ע"ג הכרטיסים שאל על מכרה לנו.
מאחר את הכרטיסים רכשנו מחברת תעופה ולא מסוכנות נסיעות אל על לטיסות אל על ואל על בחרה להשתמש בשירותי חברות תעופה אחרות לא ברור לנו מדוע אנחנו צריכים לשלם פעמיים עבור אותו שירות של מטען למרות שהדבר מצויין אחרת בכרטיסים
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה