פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחיטה כספית על ידי חברת אל על רוצים לחייב אותי ב- 50$ כי איחרתי ב-3 ימי עבודה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
נמל תעופה בן גוריון כתובת:
תיאור הבעיה:
נצברו לי נקודות במעדון הנוסע המתמיד. הייתי צריך להתקשר עד 2/11/10 ולעדכן איזה יעד טיסה בחרתי ובגלל סיבות שונות התקשרתי ב- 7/11/10. החברה ברוב חוצפתה לא הסכימה להתחשב ועושה מאיחור של 3 ימי עבודה סיפור רציני. אל על דורשים ממני על 3 ימי איחור 50$ תשלום ואיך אל על קוראת לסחיטה הזו " שיחזור". במקום להתקשר ביום שלישי 2/11 התקשרתי ביום ראשון 7/11 ובגלל איחור של 3 ימי עבודה אל על סוחטת אותי ב-50$ ואפילו לא מדובר בביטול של טיסה, מדובר בסה"כ בבחירת יעד. שימו לב, חברת אל על אפילו לא טרחה להודיע לי שאני עומד לאבד את הנקודות שלי וכנראה מישהו באל על שמח על כך. כתושב חוזר לשעבר מארה"ב יש לכם עוד דרך ארוכה מאוד ללמוד מה זה שירות. מספר כרטיס נוסע 4919858
כספי סוג הנזק :
להחזיר לי את הנקודות ללא חיוב או לבטל את הנוסע המתמיד פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה