פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור טיסה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב 28/9/05 הינו צרכים לטוס מלוס אנגלס לישראל בשעה 12.00 אחרי טילטולים רבים טסנו ב 2300 איחור של 11 שעות אל על שלחה לנו פיצוי של 100$ כל אחדבטיסה באל על במשך שנה אני חושב שלועגים לנו. מה עלי לעשות?
עלבון סוג הנזק :
פיצוןי כספי פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
דורית סמסון-גולן, ס' מ שם ותפקיד:
צר לנו על אי הנוחות שהייתה מנת חלקכם בטיסתכם אתנו 106 LY בתאריך 28.9.2005, עת נאלצנו לדחות את מועד יציאת הטיסה בשל תקלה טכנית.

שינויים ואיחורים במועדי טיסות מסיבות מבצעיות, טכניות או אחרות, הם תופעה אפשרית ומוכרת בתעשיית התעופה האזרחית הבינלאומית ואין חברות התעופה נוהגות לפצות נוסעים בגין איחור בטיסה עקב תקלה טכנית והפסד אירועים, עסקאות ופגישות.
אין אנו מתיימרים לקבוע כי הפיצוי המוענק, שקול כנגד עוגמת הנפש שנגרמה, מה עוד שאין יכולת למדוד תחושות והרגשות מסוג זה. כוונתנו במתן הפיצוי להדגיש כי, אנו מבינים שאתם רואים עצמכם פגועים ובלתי מרוצים מהשתלשלות העניינים והשירות שהוצע לכם בטיסה המדוברת, עובדה העומדת בניגוד בולט עם שאיפתנו וחתירתנו להעניק ללקוחותינו את מיטב השירות.
תגובה:
לצערנו, לא נוכל להגדיל את גובה הפיצוי שניתן.
אנו מקוים, כי למרות האמור לעיל גם בטיסתכם הבאה תבחרו לטוס אל על ותרגישו כי בחירתכם נכונה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה