פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית 39 יורו עבור מעבר מושב בטיסת אל-על נושא התלונה:
בן אבי טל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏05 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בני בן 20 שב בטיסת אל על 338 מאמסטרדם ב5/12/10. הוא הגיע לטיסה חולה וביקש מהדיילת במטוס לעבור מקום משום שהוא לא מרגיש טוב ורוצה להתרווח בכסא. הדיילת דרשה ממנו סכום של 39 יורו והוא קיבל קבלת דיוטי פרי על כך, על אף שהיו מקומות פנויים בטיסה.
אנו דורשים להחזיר לו את הסכום ששולם משום שאין זה מקובל לשלם על כך (זה לא שדרוג למחלקת עסקים), אלא במחלקת נוסעים.
כפי שידוע לנו בדרך כלל שינויים של מקומות נעשים ללא תשלום נוסף. אני טסתי באותו שבוע באל-על וביקשתי לעבור מקום, ונאמר לי שהדיילת תבדוק אם זה אפשרי, בטיסה לא היה מקום פנוי ולכן זה לא נעשה - כך הסבירה לי הדיילת.
לאור הדברים הנ"ל אבקש החזר של הסכום.
גבייה לא חוקית סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה