|
|
|
|
|
|
גביית 39 יורו עבור מעבר מושב בטיסת אל-על |
נושא התלונה: |
בן אבי טל |
שם/כינוי: |
יום ראשון 05 דצמבר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בני בן 20 שב בטיסת אל על 338 מאמסטרדם ב5/12/10. הוא הגיע לטיסה חולה וביקש מהדיילת במטוס לעבור מקום משום שהוא לא מרגיש טוב ורוצה להתרווח בכסא. הדיילת דרשה ממנו סכום של 39 יורו והוא קיבל קבלת דיוטי פרי על כך, על אף שהיו מקומות פנויים בטיסה.
אנו דורשים להחזיר לו את הסכום ששולם משום שאין זה מקובל לשלם על כך (זה לא שדרוג למחלקת עסקים), אלא במחלקת נוסעים.
כפי שידוע לנו בדרך כלל שינויים של מקומות נעשים ללא תשלום נוסף. אני טסתי באותו שבוע באל-על וביקשתי לעבור מקום, ונאמר לי שהדיילת תבדוק אם זה אפשרי, בטיסה לא היה מקום פנוי ולכן זה לא נעשה - כך הסבירה לי הדיילת.
לאור הדברים הנ"ל אבקש החזר של הסכום.
|
גבייה לא חוקית |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אל על שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|