פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מעבר ממחלקת עסקים למחלקה רגילה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פ"ת-איסתא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני רות ודאוקר רכשתי 4 כרטיסי טיסה מה 28.2 עד ה 28.3 לי ולבני משפחתי לטיסה להודו במחלקת עסקים אצל סוכנות באיסתא -פ"ת .
אבקש לציין שאני ומשפחתי נוסעים מדי שנה רק דרך אל על ולכן הופתעתי והתאכזבתי מאוד שנאמר לי שעלי לשלם 220 ש"ח דמי ביטול מאחר ובטלתי את הנסיעה במחלקת עסקים.
אני לא מבינה מדוע המחיר הגבוה הזה שנדרש ממני לשלם אני לא עברתי לחברת תעופה אחרת, לא שיניתי טיסה או מסלול, נשארתי באותה הטיסה עם אותם הכרטיסים לי ולמשפחתי רק בקשתי לא לנסוע בסוף במחלקת עסקים וכל זאת הודעתי תוך שבוע, הבנתי שזה מכביד עלי התוספת בתשלום של העסקים ושזה לא יסתדר לנו לנסוע כמה שרצינו אבל המחיר שאתם דורשים על הביטול לכל אחד 220 ש"ח זה המון מאוד ומאוד מאוד מאכזב אותי כנוסעת מתמידה דרככם ,
אנא מכם אני מבקשת שתשקלו את הנושא שנית ושתינתן לי האפשרות לשלם מחיר נמוך יותר ממה שהתבקשתי על ידי הסוכנת , אני מבקשת שתבואו לקראתי כלקוחה, לא מבקשת ביטול או להתלונן רק הנחה מסויימת.תודה רבה
כספי סוג הנזק :
הנחה פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
אל על שם ותפקיד:
שלום, תגובה:
פנייתכם מספר 59310 נענתה ישירות לנוסעת.
בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה