סיגל סרנגה נציגת מחלקת |
שם ותפקיד: |
גב' קופילוב הנכבדה,
הצטערתי ללמוד על אובדן כבודתך בטיסתך מיום 02 לפברואר 2011 כמתואר במכתבך מיום 01 למרץ 2011.
במקרים בהם הנוסע אינו מקבל את כבודתו, עליו לדווח על כך, במשרד איתור כבודה הנמצא באולם הגעת הכבודה. במעמד זה, נציגינו מזינים את נתוני הכבודה החסרה ואת נתוני טיסת הנוסע במערכת ממוחשבת כלל עולמית. הליך זה נעשה במטרה לאתר את הכבודה ולהעבירה לנוסע בהקדם כאשר במקביל נעשה מעקב אחר כל התפתחות ותגובה. יתרה מזאת, הליך זה מהווה אישור בלעדי לכך שהכבודה לא התקבלה לאחר הטיסה.
לדאבוננו במקרה שלך, הואיל ולא פנית למשרדי איתור כבודה ולא דיווחת על אובדן הכבודה בטרם עזיבתך את נמל התעופה, לא הובאה כלל לידיעתנו העובדה כי כבודתך לא נאספה על ידך ולכן לא היה בידנו המידע הדרוש לאיתורה. רק לאחר פנייתך לחברת EASYJET, בתאריך 05 לפברואר 2011 והן לחברת אל על בתאריך 18 לפברואר, נפתח דו"ח מחווה עם הנתונים החיוניים לצורך חיפוש כבודתך.
בהתאם לתקנות בינלאומיות הישימות בתעופה האזרחית הבינלאומית, אחריות חברת התעופה אינה חלה במקרים בהם הנוסע אינו מדווח על אי קבלת כבודתו לאחר הנחיתה ובטרם עזיבת השדה.
באשר להערותייך בנושא העדרם של נציגי אל על בשדה התעופה, מבדיקה שערכתי מול מנהל תחנת קהיר, עולה כי בתאריך טיסתך נציגנו נכחו באולם הנוסעים כהרגלם עד אחרון הנוסעים מטיסה זו. בנוסף לכך, בעקבות בקשתי, נציגנו ביצעו חיפוש נוסף ומקיף על מנת לנסות לאתר את כבודתך אך ללא הועיל.
אני מצטערת על אי הנוחות שנגרמה, אך עם זאת אין אנו יכולים להיענות לתביעתך לפיצוי כמוסבר לעיל. באם ביטחת את כבודתך בביטוח נסיעות טרם טיסתך, ניתן לפנות לחברת הביטוח להמשך הטיפול.
בכבוד רב,
סיגל סרנגה
יחידת תביעות כבודה
|
תגובה: |
0 |
פתרון: |
|
|