פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מידע שגוי, התעלמות מפניות ונזק כספי שנגרם עקב כך נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
כרגע אני מתגוררת באודסה (אוקראינה) לפניי 12 יום פניתי לאל על בשל צורך דחוף להגיע לארץ בין התאריכים 17-24.1.06 מאחר ואני מתגוררת בחו"ל ובשל היותי חברה במועדון הנוסע המתמיד של אל על ביקשתי לבצע הזמנת כרטיס טיסה עבורי. התשובה שקיבלתי לאחר 3 ימים הפנתה אותי למוקד הטלפוני בארץ. בתשובה נמסר לי גם מידע בדבר כמות הנקודות שצברתי. בשיחה שביצעתי למוקד בישראל התברר כי הכמות הקיימת בחשבוני קטנה פי 10 מבמייל התשובה מאלעל. ביקשתי לבצע בכל זאת את הרכישה בעלות המלאה (שהתבררה לאחר מכן 407 $ ) אולם הפקידה טענה כי אינה יודעת מה מחיר הכרטיס ולכן אינה יכולה לבצע את ההזמנה. מאז פניתי עוד שלוש פעמים לאל על באמצעות המייל וקיבלתי תשובה אחת בלבד שעליי לפנות למוקד הטלפוני בארץ תוך התייחסות חוזרת לתשלום במספר נקודות שכלל אינו קיים, ומבלי לענות על תלונתי.
מאחר והטיסה דחופה ובהולה נאלצתי לרכוש כרטיס דרך חברת אירוסויט על טיסות אלעל. בשל העיכוב נאלצתי לשלם 100$ יותר מעלות הטיסה הרגילה כיוון שההזמנה בוצעה בטווח של שבוע מיום הטיסה, ובנוסף להפסיד את נקודות הזכות של הנוסע המתמיד (כי הכרטיס על שם חברת אירוסוויט על טיסת אל על)
כספי סוג הנזק :
החזר 100$ ועידכון הנקודות כאילו הייה זה כרטיס מחבר פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה