פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כרטיסי טיסה לברצלונה נושא התלונה:
רשף זאב שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני ואישתי הננו נוסעים מתמידים באל על. ב-21/03/11 רכשנו זוג כרטיסי טיסה לברצלונה במחיר של 545$ לכרטיס.
ב-05/04/11 התפרסם מבצע כרטיסים מוזלים ליעדי אל על,פניתי וביקשתי לקבל את
המבצע.
נאמר לי ע"י ליאורה כי אינני יכול לשנות את הכרטיסים שקניתי.
אם אני כנוסע מתמיד אינני יכול לקבל הטבות,מה הטעם להיות להיות חבר במועדון הנוסע
המתמיד.
כאשר אני מתכנן נסיעת נופש,ומזמין כרטיסים,אינני יודע באם בעוד זמן מה יהיה מבצע כל שהוא.
באם אל על יוצאת במבצע אחרי קניתי אני מצפה כי יאופשר לי להנות מהמבצע,ולא לקבל תשובה כי איני יכול וכי זה מאוחר מידי,כי אם כן,מה התועלת והיתרון להיות חבר במועדון הנוסע המתמיד.
אני מבקש לקבל את מחירי המבצע להזמנתי,שמספרה 5HL4ZA ולהנות מהויתי נוסע מתמיד באל על.

בברכה
זאב רשף




עלבון סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה