אירית - אחראית תביעות |
שם ותפקיד: |
הצטערתי ללמוד על הנזק שנגרם למזוודה של גב' פדרמן בטיסה עמנו מלונדון לארץ.
הטיפול בכבודת נוסעים במהלך טיסות, הנו נושא מורכב בתחום התעופה האזרחית. בתהליך הטיפול במזוודות מרגע מסירתן בדלפק תחנת המוצא ועד לקבלתן בתחנת היעד, מעורבים גורמים שונים והכבודה חשופה לאפשרות של נזק ולצערנו לא תמיד ניתן להצביע על הגורם המדויק לכך.
במקרים של נזק מכל סוג שהוא, יש לדווח במשרד איתור כבודה הנמצא באולם הגעת הכבודה במעמד נציגנו אשר פועל בהתאם למדיניות החברה. במידה והנזק התגלה לאחר שהנוסע עזב את שדה התעופה, יש לפנות אלינו בכתב תוך 7 ימים מיום קבלת הכבודה. במקרה כזה, ההשתתפות המרבית שלנו בטיפול במזוודה הנה 100 ₪.
|
תגובה: |
הריני להפנות את גב' פדרמן לאחת מחנויות "א.ר.ט.י רימון" לשם קבלת חוו"ד באשר לנזק שנגרם על מנת שנוכל להחליט לגבי המשך הטיפול במקרה. לתיאום ביקור בחנות הנוחה לה, עליה ליצור קשר עם החנות הראשית בטלפון מספר 1-700-504-544. בהגיעה לטיפול במזוודה, עליה להביא עימה את הפנייתנו זו ולהציגה בפני נציגי החנות. כפי שצוין לעיל, ההשתתפות המרבית שלנו במקרה זה הנה 100.00 ₪.
ברצוני לציין כי אנו לא מפנים לתיקון או מפצים בין השאר בגין נזק שנגרם לאביזרים חיצוניים הבולטים החוצה ממזוודה כגון, גלגלים, ידיות, לשפשופים, לשריטות ולנזקים שנגרמים כתוצאה מבלאי טבעי של מזוודה.
בכבוד רב,
אירית דבורי
אחראית תביעות כבודה |
פתרון: |
|
|