פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת הנפש הכוללת הוצאה כספית. נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
רחוב בן יהודה 32 ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב.


בחודש פברואר 2011 שלחתי מכתב תלונה לאל על דרך סוכן הנסיעות שלי, מכתב שלא זכה למענה גם לאחר שעבר חודש מיום שליחתו אלא קיבל מענה רק אחרי שפורסם באתר תלונה (אם לדייק כמה שעות לאחר שפורסם באתר זה).
יצרה איי קשר נציגת קשרי לקוחות העונה לשם דודי וציינה כי לאחר בדיקה מקיפה שנעשתה נמצא כי עוגמת הנפש נגרמה לי ע"י סוכן הנסיעות שלי ולא ע"י אל על ולמרות זאת אל על מוכנה לצ'פר אותי עם שובר הנחה בסך 100$ לרכישת כ.טיסה עתידי ואקבל החזר בסך 119$ על החיוב המיותר שנעשה,כל זאת בתנאי על מסמך שאני מהירה כי לא אתבע את אל על בעתיד.
מהפעם האחרונה שהצלחתי ליצור קשר עם נציג בקשרי לקוחות עבו כבר חודשיים וחצי מאז תמיד אותו סיפור מבקשים להשאיר פרטים ומבטיחים שתוך 4 ימי עסקים אחד הנציגים יחזור אליי..
אני מצרפת בזאת את מכתב התלונה המקורי שנשלח:

בתאריך ה15/2 הגעתי נרגשת לשדה התעופה בטורונטו אחרי יותר מ4 חודשים שלא ראיתי את בני משפחתי וחבריי.
לאחר תשאול ארוך הגעתי לדלפק הקבלה ואחת הפקידות החלה תהליך צ'אק אין,כעבור דקה הגיע פקיד אחר ומסר לי שהסוכן השאיר לאל על הערה שלא נעשה חיוב בכרטיס האשראי שלי מכיוון שהיה סירוב לאשראי ושלא אוכל לעלות לטיסה עד שאסדיר את התשלום.
הייתי מבולבלת ומאוד כעוסה,היה בידי הדפסה של כרטיס הטיסה החדש שהסוכן שלח לי ערב קודם ואני מודעת היטב למאזן חשבון הבנק שלי כך שלא יתכן שהיה סירוב לאשראי.
בנוסף הצגתי בפני הפקיד מספר שאלות כמו: למה הסוכן שלח לי כרטיס חדש אם היה סירוב לאשראי שלי?,אם היה סירוב לכרטיס שלי למה אף אחד לא יצר איתי קשר כד שאני לא אעשה צחוק מעצמי?
הנציג התייחס בזלזול לשאלותיי ואף ניסה להסביר לי שיש הרבה סוכני נסיעות שלא מבצעים את עבודתם כראוי אחרי שהם גובים כספים מלקוחותיהם, בנוסף ציין שניסו ליצור איתי קשר באי מייל אך האימייל שלי אינו תקין.
מיותר לציין שאני משתמשת באותו חשבון אימייל יותר מ7 שנים וכל פנייה שהייתה לי לסוכן בוצעה דרך אותה כתובת מייל.
הסברתי לנציג שאין ברשותי כסף מזומן וכרטיס האשראי שאני משתמשת בו אינו בין לאומי,בנוסף הסברתי לו שברשותי כרטיס דאביט קנדי אך נמסר לי שאיני יכולה להשתמש בו.
ביקשתי שיצרו קשר עם הסוכן כדי לבצע חיוב אך לפי שעון ישראל השעה הייתה 19:30 ומשרד הנסיעות כבר סגור.
יצרתי קשר עם בני משפחתי שמסרו לי מס' כרטיסי אשראי ואף אישרו במייל שימוש בכרטיסם,הנציג מסר שאינו יכול לבצע חיוב בכרטיסים שאינם מסוג מסאטרכרד או ויזה.

ב12:35 ,כ35 דקות לפני ההמראה הבנתי שפקידי אל על אדישים למצוקתי ושלא באמת מעניין אותם אם אעלה לטיסה או לא.
נואשת יצרתי קשר עם מכרה שלי (אזרחית קנדה) גוללתי בפניה את הסיפור וביקשתי להשתמש בכרטיס האשראי שלה,בטוב ליבה היא הסכימה ולאחר ביצוע החיוב עליתי לטיסה מתנשפת וכעוסה.

יממה אחרי שנחתי יצרתי קשר עם סוכן הנסיעות כדי לבדוק האם יכול להיות שהיה לי סירוב באשראי ואם כן למה לא עידכן אותי, הסוכן מסר לי שהוא ביצע חיוב ללא בעיות.
אין לי ספק שצוות אל על נהג בי בזלזול וכאילו שהם מתמודדים עם "מקרים" כמו שלי כמעט כל יום.
אני דורשת מאל על החזר מלא של שווי הטיסה הזאת וביצוע ריפאנד מיידי בסך 119$ לחברתי.
עוגמת נפש סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה