פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא נתנו לעלות על טיסת המשך מפרנקפורט לישראל נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
טיסת מבודפשט לישראל עם עצירה של שעתיים בפרנקפורט.
לא נתנו ל 2 מתוך 4 נוסעים לעלות על הטיסה בטענה שהם אינם רשומים.
לא נתנו לשנים שנכנסו פנימה והחזיקו את הטופס עם מספר הכרטיס האלקטרוני של כולם לצאת ולהוכיח כי השניים הנותרים רשומים לטיסה.
למרות שהם הוכיחו והמטוס היה עדיין על הקרקע לא נתנו ל 4 לעלות עליו
מנהל התחנה פתר אותם בזה שהטיסה של מחר פתוחה שיגיעו ויעלו עליה
סגר את התחנה והלך ...
בלי לעדכן אותם במספר הזמנה , בלי לומר להם מה עלה בגורל המזוודה שעלתה על המטוס ,בלי להציע מלון , סיוע או עזרה.
ואני שואלת זוהי חברת התעופה הלאומית של ישראל ?בושה וחרפה.
ואז כשאני מתקשרת לשירות הלקוחות - ואחרי שעה שהם עונים כי מה עכשיו אחרי חצות אז זה מתכונת מצומצמת , עד שלא איימתי שאתקשר לנתב"ג בארץ ואספר שעל טיסה 365 של אל על מפרנקפורט יש מזוודה בלי נוסע , הבחורה לא הועלה בטובה לענות לי וציפתה שאני אתקשר לתחנה בפרנקפורט - כי הרי יש לי את המספר ( ברור שלא ) ויש גם עם מי לדבר ( שוב ברור שלא ) כי מר מנפרד היקר מנהל התחנה - סגר והלך.
בזבוז זמן + עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי על בית המלון + השיחות שבוצעו + הפסדים של ימי עבודה פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה