פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיסת אל על שהוחלפה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש רכשנו חמישה כרטיסי טיסה לציריך לכבוד חופשה משפחתית (טיסה סדירה). מכיון שנסענו עם שלושת הבנות שלנו, החלטנו לטוס בחברה שאנו סומכים עליה, על הבטיחות שבה , על הכשרות שבה ועל השירות בה ולא לטוס עם חברה אחרת שהיתה זולה יותר ובשעות נוחות יותר . בטיסה הלוך למרות איחור לא צפוי הכל היה כשורה. כשחזרנו ב11\7\6 לשדה התעופה בציריך, הופתענו לגלות שאנו טסים בחברת התעופה swissair. המזוודות הועברו ללא כל בדיקה בטחונית וללא אף נציג ישראלי, עובדה שהלחיצה אותנו מאד והוסיפה לתחושת החרדה והאכזבה שגילינו שאל על העבירה אותנו לחברה אחרת מבלי לשאול אותנו או לפחות ליידע אותנו למרות שרכשנו כרטיסים ממנה!!
במהלך הטיסה הוגש אוכל לא כשר ואנחנו ששומרים כשרות לא יכולנו לאכול. הילדות קיבלו ארוחות ילדים כמו שהזמנו מראש, אבל קיבלו המבורגר עם גבינה ולא יכלו לאכול. אחת הילדות הספיקה לטעום לפני שגילינו ועוגמת הנפש היא גדולה!!!
כשפנינו לדיילת שלפחות לילדות תתן אוכל כשר או צימחוני,היא טענה שאיננה יכולה לעשות דבר.
אנחנו מאד מאוכזבים מחברת אל על שהסיסמה שלה " הכי בבית בעולם"
ממש לא הרגשנו בבית וזה בטח לא השרות שציפינו לקבל!
בפעם הבאה כנראה שנבחר לסמוך על חברה אחרת.
מאוכזבים קשות, משפחת חיט

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה