פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי-קיום הבטחה הניתנה בעל-פה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אתמול בלילה קניתי בדלפקי אל-על בנמל תעופה באילת כרטיס טיסה לנתב"ג.
למרות שזה היה כרטיס ברגע האחרון שילמתי מחיר יקר יותר משניתן ימים קודם לכן באינטרנט, נגבה ממני 249 ש"ח, למרות ששוב, קניתי את הכרטיס 20 דקות לפני המראתו!
בעת הקניה הובטח לי כי אשב ליד חבר שלי, שעלה למטוס עוד קודם לכן. חשוב מאוד להזכיר, כי כיוון שאין לי הרבה כסף החלטתי קודם לכן להשאר אצל חבר באילת, ולקנות כרטיס זול יותר - כל העניין להעלות למטוס בדקה ה-90, היה להפתיע את החבר שלי ולחוות איתו את הדרך חזרה מהחופשה המדהימה שהייתה לנו.
נכנסתי למטוס, קיבלתי את מושב 10K, כמצויין לי על הכרטיס. זה מקום ליד המעבר. מנגד השני של המעבר היו שני מקומות שנראו כמו של מחלקת עסקים. המקום ליד החלון נתפס ע"י מישהי שהגיעה איתי פחות או יותר, וקיוותי שהמקום הפנוי (שבאמת היה פנוי לכתחילה) היה אמור להיות של לירון נתן, חבר שלי.
לצערי הרב, לירון נשאר מחור, ולמקום הזה הביאו בחור אחד מתוך חבורה של שלושה, שבעת שביצעתי את הבידוק הביטחוני ראיתי שהיה איתם בעיות.
התאכזבתי מאוד! שאלתי את הדיילת מדוע כך, הרי הובטח לי!? והיא ענתה שזה רק טיסה של שעה, ולכן היא לא מעבירה עכשיו מקומות, ואם אני רוצה אז שאבקש ממנו אני. אמרתי לה, שאני לא צריך להתסק עם זה, זה לא נעים לי, ויתרה מכך, למה שהבחור יסכים לעבור אחרונית אחרי שקיבל מקום משודרג? היא ענתה שהיא נורא מצטערת ואין היא מתכוונת לעשות דבר. אמרתי לה, שזה עניין שהיו צריכים לדאוג לו באמת לכתחילה, לפני שהביאו את הבחור הזה למקום שם. והיא טענה שהיא מבינה אותי אבל באמת שאין מה לעשות ברגע הנתון. הרגשתי חסר אונים - תחושה שאין עם מי לדבר.
האמת, שמאוד מאוד התאכזבתי. מלבד זה שהייתי לבד בטיסה הזו (שאגב, ידועה כטיסה לא נעימה, כיוון שזו חזרה שיגרה אוטוטו) גם הרגשתי ששילמתי כל כך הרבה ולא קיבלתי את הדבר שלשמו כל העניין. זהו ללא ספק פגע בי בעוגמת הנפש שלא קיימה כאן ההבטחה שניתנה לי, ויתרה מכך ללא ספק זהו נזק כספי מהשורה הראשונה.

כספי סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה