פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תביעת פיצויים בשל נזק בתכולת המזוודה בעקבות בידוק ביטחוני נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏07 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי ה- 7.7.2011 טסתי ממיאמי , למדריד וממדריד לישראל, עם חברת אל-על. , עם חברה שלי שטיילנו יחד במשך שלושה שבועות בארה"ב . כאשר הגענו למדריד בשעה 8:00 בבוקר, עברנו בידוק ביטחוני פולשני ומשפיל ביותר , וחסר כל התחשבות ורגישות , ,להפתעתנו גילינו כי המזוודות הגדולות שמסרנו במיאמי והייתה אמורה להגיע ישירות לישראל, מונחת על שולחן הבידוק הביטחוני בנמל התעופה במדריד, בחדר מיוחד המיועד לבדיקה דקדקנית של המזוודות. במהלך הבידוק פנה אליי אחד מאנשי הבידוק להודיע שהוא הולך לפתוח את מכשירי MP3 שקניתי ממיאמי כמתנה ליקריי בארץ , למרות שהקופסאות סגורות ושקופות ואפשר לראות מה יש בתכולתן,אנשי הבטחון פתחו את הקופסאות והמכשירים פורקו מהברגים כדי לבדוק תכולתם, והובטח ע"י אנשי הבידוק שלא ייגרם שום נזק ויחזירו את האריזה למצבה הקודם , אך לצערי לאחר הגעתי לארץ ומסירת המתנות התגלה ששני המכשירים שנבדקו ע"י אנשי הבידוק הביטחוני לא עובדים , במזוודה הגדולה היה 4 מכשירי MP3 , אלו שנבדקו ע"י אנשי הביטחון לא עובדים והאחרים שלא נבדקו כן עובדים , ועלות שני המכשירים שקניתי במיאמי כמתנות היתה 100$ .
עלבון ועוגמת נפש בעקבות הבידוק סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה