פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
זהר רות שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בשתי טיסות מתל אביב לפריס ובחזרה הוגשו מגשים עם תכולה שאינה ניתנת למאכל אדם. כריך איננו ארוחה בשעה 22.30. אנחנו בשדה שלוש שעות לפני הטיסה ועל המטוס מוגש כריך רטוב עם פירורים אחדים של טונה. לא! כריך איננו ארוחה. זו אולי תוספת, לא יותר. לאחר ה"ארוחה" המגשים נשארו במקומם עוד שעה וחצי. אם רצו לקשור אותנו למושבים אפשר היה להשתמש באזיקים. זו התנהגות לא ראוייה ובוז ללקוחות
עלבון סוג הנזק :
הגשת ארוחות ושירות ראוי פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה