פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול ןחוצפה בהיתרו לונדון- אל על נושא התלונה:
לביב יהודה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
נתב"ג כתובת:
תיאור הבעיה:
שבנו,אשתי ואני מלונדון ביום 25/7/11 ,פנינו בתלונה על היחס והזלזול לנוסעים במכתב לחברה והתשובה לא אחרה להגיע,לפי התשובה אנחנו השקרנים,לא כותבים אמת,ממציאים דברים,מתלוננים על דברים שלא היו.
ואני שלחתי תמונות של עשרות נוסעים ילדים וזקנים נאלצו לשבת על הרצפה לפני שער 32 ולא היה למי לפנות,בקשתי מנהל גם העובדת האנגליה 8גם איש אל על אמרו שהיום אין מנהל.
אני יליד הארץ בן 84,איש הפלמ"ח לא נוהג לשקר ואשתי מנהלת בית ספר גם היא לא תשקר-לעומת זאת הפקידה של אל על כנראה מבקשת לרצות את המנהלים ומטילה עלינו כי כל התלונה שלנו בשקר יסודב
ראו תשובת אל על ע201110863 מיום 18/8/11
עלבון לנוסעי אל על סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה