פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה במיקום מקומות הישיבה נושא התלונה:
‏שבת ‏10 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
טסנו כל המשפחה (הורים ושתי ילדות בנות שנתיים וארבע) להונג קונג.
בדסק הכירטוס בתלאביב נאמר לנו במפורש שאנו יושבים יחד.(שאלנו את המכרטס פעמים את השאלה!!!). בהגיענו למטוס התברר שהושיבו את שתי ילדותינו יחד וכל אחד מאיתנו בנפרד ובמרחק ניכר מהילדות!!! ניסינו להחליף מקומות אם על ידי הנוסעים ובעזרת צוות האויר אך ללא אועיל. לטענתם נאמר לנו בזמן הכרטוס שנשב בנפרד.(לא ברור איך הם חשבו ששתי ילדות יכולות לשבת לבדן בטיסה של 11.5 שעות...) בסופו של דבר התוצאה היתה שאני ישבתי עם שתי הבנות -שלושתינו על שני כסאות(כשהקטנה היתה עלי כל הטיסה, )וכיסא אחד, ששילמנו עליו במיטב כספינו נותר ריק!!!. כמובן שהטיסה היתה נוראית, קשה וכמובן מאוד, אבל מאוד לא נוחה !!!
תודה על המקום והאפשרות שהאתר נותן לנו לפרסם זאת. משפחת ויצמן
כספי סוג הנזק :
נשמח מאוד אם אל על תפצה אותנו בצורה כל שהיא על המצ פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות לקוחות שם ותפקיד:
תגובה תשלח ישירות למייל של המתלונננת. המשך יום נעים. תגובה:
יינתן בגוף התשובה שתישלח ישירות למייל המתלוננת. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה