פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישת תשלום דמי ביטול גבוהים בין ביטול עיסקת מכר מרחוק - שבוטלה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏09 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27.10 רכשתי באמצעות חברת איסתא - 3 כרטיסי טיסה לברצלונה (2 כרטיסי מבוגר וכרטיס עבור תינוקת בת חודש) מחברת התעופה אל על.
ב-5.11 הודעתי לסוכן באיסתא כי אני נאלצת לבטל את העיסקה היות ולביתי התינוקת בת החודש נתגלתה בעיה בריאותית וכי לפי המלצת הרופאים אין לטוס עימה בשלב זה. ההודעה על הביטול בוצעה תוך 10 ימים מיום ביצוע העיסקה הטלפונית וכ-13 ימים לפני מימוש העיסקה. הסוכן חזר אליי עם תשובה כי יש לכתוב מכתב ובו יירשם כי" אני מבקשת לבטל את העיסקה לפי חוק הגנת הצרכן".
בתאריך 9.11 חזר אלי הסוכן ואמר כי עליי לשלם בגין ביטול העיסקה סכום של 255 ש"ח.
לאחר בירור מקיף שערכתי לעניין ביטול עסקה לרכישת שירותי תיירות כפי שמפרסמת המועצה הישראלית לצרכנות - עולה כי אם ביטל הצרכן את עסקת המכר מרחוק בתוך המועד של 14 יום ועמד בתנאי הביטול, ישלם דמי ביטול של 5% מערך העסקה ( הסכום הכולל ששולם ולא עלות הנופש לאדם) או 100 ₪, הנמוך מביניהם.
במקרה שלי נראה כי חברת אל- על גובה 100 ש"ח על כל אחד מכרטיסי המבוגר שנרכשו.ואינה רואה את העיסקה בה נרכשו 3 כרטסים - כעסקה אחת.סכום זה גבוה מאד בעיניי הגם שהודעת הביטול בומצעהמספיק זמן טרם המימוש.
מה ניתן לעשות במקרה זה?

כספי סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה