פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזק למזוודה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏11 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שמי איציק נבאתיאן (יצחק). ברצוני לדווח על נזק שנגרם לרכושי. הגעתי מרומא בטיסה מס' ly5784, של חברת סאנדור, בשעה 06:00. לכשאספתי את המזוודה שלי מאיסוף כבודה הבחנתי בכך שהידית של המזוודה תקועה ושקשה לי למשכה על מנת לסחוב את המזוודה. כשבדקתי את המנגנון הפנימי של הידית גיליתי שהוא שבור.ברצוני לציין כי זו מזוודה חדשה בשווי של כ700 ש"ח. ולא היתה כל בעיה עם הידית בעלייתי למטוס ובטיולי ברומא, רק לכשנחתנו בישראל שוב, גיליתי שהמנגנו נשבר, באיזשהו שלב של הטיפול במטען הנוסעים. אני מבקש פיצוי כספי על הנזק שנגרם לרכושי בזמן שהיה תחת השגחתכם.
כספי סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
אריאלה טולדנו גונן, נצ שם ותפקיד:
לכבוד
מר יצחק נבאתיאן
23/11/2011

תיק מס': 353753

תשובה באמצעות אתר תלונה
ובדוא"ל [email protected]


מר נבאתיאן הנכבד,

אני מתייחסת לפנייתך אלינו מיום 12 לנובמבר 2011 ממנה הצטערתי ללמוד על האופן בו נתקבלה כבודתך עם הגיעך ארצה בטיסתך מיום 11 לנובמבר 2011.

בתהליך הטיפול במזוודות מרגע מסירתן בדלפק המוצא ועד לקבלת בתחנת היעד, מעורבים גורמים שונים. בתהליך זה, המבוצע על ידי עובדי הרשויות המקומיות בארץ ובעולם, חשופה הכבודה לעיתים לקבלתה עם נזק ועל כך אנו מצרים.

במקרים של נזק לכבודה, על הנוסע לדווח לנציג חברת התעופה בשדה התעופה בו נחת, אשר פועל בהתאם למדיניות החברה. במעמד הדיווח, נבחן הנזק על ידי הנציג ולנוסע ניתנים דו"ח והנחיות בהתאם.

במידה והדיווח לא נעשה כמתואר לעיל, ניתנת לנוסע האפשרות לדווח בכתב תוך 7 ימים לכל המאוחר, מיום קבלת הכבודה לידיו. או אז, נבדקת הפנייה ובמידה ומדובר בנזק שהינו במסגרת האחריות, אנו מפנים את הנוסע לטיפול במזוודה, כשההשתתפות המירבית שלנו הינה 100 ₪. באותם המקרים בהם מדובר בנזקים לאביזרים חיצוניים, כגון ידיות, גלגלים, רצועות, רוכסנים וכדו', אין אנו מפנים לטיפול.

על אף כי מדובר בנזק לידית, אבקש להפנותך בצירוף מכתבי זה, העתק מתווית הכבודה והמזוודה שניזוקה, לאחת מרשת חנויות א.ר.ט.י רימון, לחוות דעת מקצועית וטיפול בהתאם לאמור מעלה. לתיאום ביקור בחנות הקרובה למקום מגוריך, אנא התקשר עימם ישירות בטלפון: 1700-504-544.

אני שבה ומצרה על אשר ארע ומקווה כי לא תתנסה שוב במקרים מסוג זה וכי טיסותיך בעתיד תהיינה לשביעות רצונך המלאה.

בכבוד רב,

אריאלה טולדנו גונן
יחידת תביעות כבודה

תגובה:
הפניית הנוסע לטיפול במזוודה, בהשתתפות מירבית של חברת התעופה עד 100 ש"ח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה