|
|
|
|
|
|
הפסד כרטיסי נסיעה בעקבות איחור בטיסה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב19.01.2012 בעלי ואני עלינו לטיסה LY323 מת"א לפריז. בגלל תקלה במחשבים המטוס המריא רק כ3 שעות מאוחר יותר. בעקבות זאת פספסנו רכבת אקספרס לאלפים בשווי 200E לאדם ונאלצנו לקנות כרטיסים חדשים לרכבת לילה. יום אחרי הטיסה שלחנו בקשה לאל על להחזיר לנו את הסכום הנ"ל (200X2=400E) . מאז עבר חודש וחצי ללא מענה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי בסך 400 יורו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אל על שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|