פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מופרז עבור הקדמת חזרה ארצה עקב מקרה חרום נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד
מחלקת תלונות הציבור
חברת "אל על"
ת.ד. 41
נתב"ג 70100


רכשתי כרטיס הלוך לתאילנד עם חזרה מהונג קונג ב- 20/2/12. פרטי הטיסות בנספח 1 למכתב מצורף. עקב הדרדרות קשה במצבו של אבי שהינו חולה אונקולוגי סופני, נקראתי קריאת חרום לשוב ארצה בתאריך 16/2/12. עם פנייתי לדלפק אל על בהונג קונג נתבקשתי להוסיף סך של 8,490 HKD (קבלות מצורפות).

הנני לציין שאני האפוטרופסית של אבי ושובי המיידי ארצה עם הקריאה היה הכרחי על מנת לבצע כל פעולה נדרשת. מצורף מכתב אשפוזו ב- 16/2/12 וכן כתב מינוי האפוטרופסות שלי.

צר לי שבנוסף למשבר הקשה עימו אני מתמודדת ולחוויה הקשה של הפסקת חופשה שחויתי מתוך אילוץ טראגי, עלי לסבול סוג של "קנס" כבד מטעם חברת אל על.

תחושתי היא שהיה כאן ניצול של מצב החרום בו הייתי שרויה ללא יכולת לדחות קבלת החלטות מיידית והיה עלי לקבל כל דרישה מצידכם על מנת להגיע במהירות האפשרית ארצה. גורם לחץ נוסף היה עובדת התרחשות הארוע לפני שישי שבת כאשר הטיסות הבאות רק ביום ראשון.

בנסיוני להסביר את מצבי ולקבל התייחסות מתאימה יותר - קרי הנחה בסכום החזרה, נתקלתי באטימות וחוסר רגישות שמעוררת תהיות לגבי הרצון לשימוש בחברת התעופה בעתיד.

כל מי ששמע את פרטי הארוע ביטא זעזוע עמוק מהיחס הבוטה, המשפיל והמזלזל. וכן מניצול מצב של חוסר ברירה וחולשה.

ברצוני להאמין שבפניתי זו אליכם תכירו בצורך להתחשב במצב ולהחזיר לי את כספי.

בכבוד רב,
נילי דניאל

עותק: סמנכ"ל יחב"ל, רשות התעופה
ר' רשות התעופה ת.ד. 8, נתב"ג 70100
כספי סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה