|
|
|
|
|
|
עוגמת נפש בהזמנת טיסה דרך סוכן |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני שבוע הזמנתי טיסה לארגנטינה דרך מדריד לעוד 6 חודשים בהתאם לצרכים שלי.בחרתי באל על כיוון שאני אוהב לטוב לחול באל על.
הטיסה למדריר ב8/11 עם אל על ולאחר 3 שעות ,טיסת המשך לארגנטינה עם אייר אירופה..אחרי ביצוע ההזמנה מס' 2yobin והתשלום. מודיעים לי שיהיה איחור בטיסה של אל על ולא אוכל לעלות על הטיסה לארגנטינה.מקווה שתמצאו לי פתרון הולם ומתאים לצרכים שלי ,אין שום סיבה שאבטל את העיסקה ואזמין דרך חברה אחרת בסכום גבוה יותר.טיסה זו התאימה לי כיוון שלא רציתי לבזבז המון שעות המתנה במדריד.וכל זה שישה חודשים מראש.הסוכן פנה לאל על והגיע לסופרויזר ,ואנו מרגישים שמזלזלים בנו ומתנערים מאחריות,במקום לפתור לנו את הבעיה.
|
אולי כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אל על שירות לקוחות
, תגובה:
|
קשרי לקוחות אל על |
שם ותפקיד: |
נענה ישירות לפונים |
תגובה: |
נענה ישירות לפונים |
פתרון: |
|
|
|