פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור בטיסה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מצ"ב המכתב שהופנה לאל על,
יש לציין כי המכתב הופנה לפני כשלושה חודשים ועדיין לא נענינו.
נודה לעזרתכם.


11/12/05

לכבוד
מנכ"ל חברת התעופה אל על


הנדון: שירות לקוי, הפסד כספי ועוגמת נפש

א.נ.

בחודש יולי 2005 רכשנו שני כרטיסי טיסה בחברת אל על לטיסה מספר 081 (תל אביב-בנקוק) שהיתה אמורה לצאת בתאריך 26/09/05 בשעה 23:00. חברת אל על נבחרה בשל האמון הרב שלנו בה ולאור תחושת הביטחון שהחברה העניקה לנו בטיסותינו בעבר. בנוסף, חשוב היה לנו לבחור בחברה אמינה העומדת בלוח זמנים וזאת בכדי להגיע בזמן לטיסת ההמשך שהוזמנה מבנקוק לקו-סמוי.

יום לפני מועד הטיסה נודע לנו באמצעות סוכנת הנסיעות דרכה ביצענו את הזמנת הכרטיסים שהטיסה נדחתה בשעה, לשעה 00:05, בתאריך 27/09/05.

ביום הטיסה, לאחר שסודרו המזוודות ושולמה מקדמה לנהג המונית לשדה התעופה, התקבלה הודעה נוספת מסוכנת הנסיעות לפיה הטיסה נדחית פעם נוספת והופכת מטיסת לילה, במהלכה ניתן לישון מבלי לפגוע בשעון הביולוגי, לטיסת בוקר שתצא בתאריך 27/09/05 בשעה 06:00 בבוקר כאשר אור בוקע מחלונות המטוס לאורך כל הטיסה.

הזמנת הטיסה המוקדמת שערכנו התבצעה בכדי לוודא שטיסתנו תהיה טיסת לילה וכן בכדי לישון בשקט בידיעה שנגיע במועד המתוכנן. דחיית מועד הטיסה פגעה בהנאתנו מן הטיסה שהפכה לטיסת יום ובנוסף גרמה נזק כספי בגין אובדן התשלום עבור כרטיסי הטיסה בטיסת ההמשך וכן תשלום עבור שריון מונית לשדה התעופה אשר לא הוחזר לנו.

אנו מבקשים מכם לתת את הדעת כיצד התרחש המקרה הנ"ל בחברת תעופה מכובדת שחרטה על דגלה מצוינות בתחום התעופה, כאשר חשוב לציין שהטיסה המדוברת היתה טיסה סדירה שהוזמנה כחודשיים וחצי מראש ולא טיסת צ'רטר בחברה זרה.

תחושתנו קשה מאוד, בפרט בהתחשב בעובדה כי היינו לקוחות נאמנים ולכן אנו מקווים שהתבצעו כל הבדיקות הפנימיות על מנת שמקרים כאלו לא ישנו בעתיד. בנוסף, אנו מצפים לפיצוי הולם שיקל, ולו במעט, את תחושת האכזבה אותה חווינו ואת האובדן הכספי.

אנו תקווה כי בחברה לאומית ומכובדת חשובה גם תחושתו של האזרח הקטן.


לטיפולכם המהיר נודה,
אמיר יערי ועופר מנהיים




העתק:
משרד התחבורה
כספי סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
דורית סמסון-גולן - ס' שם ותפקיד:
מר יערי הנכבד,
פנייתך נענתה זה מכבר על-ידי עובדת משרדנו, הגב' עירית אולמרט, ששלחה אליך מכתב ראשון ובו בקשה להעתקי כרטיסי טיסה לצורך המשך טיפול ומכתב מסכם מתאריך 8.3.2006. צר לי על שמסיבה בלתי ברורה מכתבים אלו לא הגיעו ליעדם.
רצ"ב בעתקי המכתבים, לנוחיותך.
תגובה:
מפורט בגוף המכתבים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה