פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מערכת מולטימדיה תקולה ושולחן שבור נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
במהלך טיסתנו לישראל מהונג קונג בתאריך 7.6.12, אשתי ואני קיבלנו מושבים שאינם ראויים לסוג טיסה ומחיר שכזה. מערכת המולטימדיה הספציפית שלנו לא עבדה וכמו כן שולחן האוכל במושב בו אני ישבתי היה שבור בצורה כזו שלא אפשרה לי להנות מהארוחות בצורה סבירה. הדיילות ניסו לאתחל את המערכת שוב ושוב אך ללא הועיל. אשתי ואני חיים בהונג קונג, חברי נוסע מתמיד באל על ומגיעים לארץ מס' פעמים בשנה, לרוב אנו משתמשים בשירותיכם ומתאכזבים בכל פעם מחדש, כאשר ישנן תקלות שחוזרות על עצמן שוב ושוב. עד היום לא התלוננו, אך אין בכוונתנו להמשיך ולקבל שירות מהסוג שאתם כ"כ מתעקשים לספק. ברגעים אלה נחתה חמתי בהונג קונג ולדבריה חוותה חוויה דומה לזו שאנו חווינו לפני שבוע בלבד. אבהיר כי אין בכוונתנו לחוות טיסה שכזו פעם נוספת. נודה להתייחסותכם הרצינית לפנייה זו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה