פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נקודות בונוס לוקחים....ולא מחזירים ~ נושא התלונה:
‏יום שני ‏07 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, אני רוצה להתלונן על שירות של מועדון הנוסע המתמיד של אלעל.
אני חבר בנוסע המתמיד כ 15 שנים ,מספר חבר 3115441..ומתפקידי בעבודה טס הרבה וצובר נקודות.
המקרה שלי התחיל בחודש פבואר. בתאריך 20.2 בערך הזמנתי שובר בונוס לטיסה לארה"ב וכמו כן שובר למזוודה נוספת לטיסה חזור תמורת 140 נקודות. הטיסה תוכננה ל 3.5 .הכל התנהל בסדר.

בחזרה בשדה התעופה בארה"ב נאמר לי כי לא הייתי צריך להנפיק שובר למזוודה היות ואני במעמד "כסף".
השינוי במדיניות נקבע ב 1.3 ( 10 ימים לאחר שביצעתי את ההזמנה).

העניין הוא שמחודש מאי אני מתכתב עם נציגי לקוחות וראשי צוות באלעל והם בשום פנים ואופן לא רוצים להחזיר לי את 140 הנקודות של הבונוס...אלא עם כן אשלם 30 דולר דמי טיפול.
הנציג הבכיר אף ציתת לי במייל את התקנון "שהם יכולים לשנות את התנאים... וכו וכו".
נקודות אל על אלו לא נצברים בקלות.. 140 נקודות שווה ערך לצבירה בטיסה לאירופה וחזרה. כמו כן עם חסרה נקודה בזמן ניצול אז הוא שווה ערך לדולר אחד.
הצעתי להם - קחו 30 נקודות ( שווה ערך ל 30 דולר) ותחזירו לי 110.. כמובן שזה לא התקבל.

אני מבקש את עזרתכם לנסות לפתור את הבעיה ולהחזיר את מה שהם לא היו צריכים לקחת ושלא נוצלו.

הארוגנטיות של אל על עלה לשיאים..ראו את מקרה נשיא המדינה והדרישה ל 5000 דולר לבקבוק חמצן..בסוף הוא טס עם אייר קנדה.
המצב שם כלכך קשה שצריכים את ה 30 דולר שלי...

תודה
נקודות בונס שלא הוחזרו סוג הנזק :
החזרת הנקודות פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות מנהל המועד שם ותפקיד:
שלום רב
ענינו של מר לוגסי טופל באמצעות מערכי השרות של אל על ומטעמי יחסי לקוחות אפשרנו את החזרת הנקודות לחשבונו ללא דמי טיפול.

בברכה,

יוסי קורסיה
אחראי פניות מנהל המועדונים
מחלקת קשרי לקוחות אל על
תגובה:
שלום רב
ענינו של מר לוגסי טופל באמצעות מערכי השרות של אל על ומטעמי יחסי לקוחות אפשרנו את החזרת הנקודות לחשבונו ללא דמי טיפול.

בברכה,

יוסי קורסיה
אחראי פניות מנהל המועדונים
מחלקת קשרי לקוחות אל על
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה