פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תעריף שגוי ומושב לא תקין נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

*זוהי תלונה שנשלחה לפני כמעט חודש ולא נענתה ע"י אל-על. שולחת שוב עד שאענה!!!*

ב-1.6.12 טסתי עם חברת אל על לניו יורק. כחודש לפני הטיסה רכשתי את הכרטיס דרך שירות הלקוחות של החברה. מכיוון שידעתי שאולי יהיו שינויים שיצריכו ממני להקדים את הטיסה, שאלתי את הנציג מה קורה במקרה כזה. הוא הסביר לי שאם אקדים אצטרף לשלם קנס של 150$. חשבתי שזה מחיר קצת גבוה אבל לפחות חשבתי שאני יודעת כמה אשלם אם אצטרך להקדים. אכן כפי שחשבתי, נאצלתי להקדים את טיסתי וכאשר התקשרתי לשירות הלקוחות נאמר לי שלתאריך שביקשתי יהיה עלי לשלם 190$ + 380$ על כירטוס(?) מאחר ואין מקומות פנויים. כמובן שלא יכולתי לשלם סכום כזה וחשבתי מה לעשות. לאחר כשעה או שעתיים התקשרתי שוב, שאלתי על תאריך קרוב אחר ואכן היה מקום והייתי צריכה לשלם "רק" 190$. הנציג דרכו רכשתי הכרטיס אמר לי שהתעריף הינו , 150$ ,אני אבוא לקראת הנציג ואומר שאולי לא שמעתי אותו נכון והוא אכן אמר 190$ וזה אחרי שחזרתי פעמיים על התעריף! מה שעוד יותר גרוע שהוא לא הזכיר כלל לגבי תעריף בו אין מקום פנוי! אני גם לא מבינה למה הקנס כל כך גבוה אם גם ככה לא לקחתי מקום של אף אחד, הלוא התאריך בו חזרתי לא לקח לאף אחד את מושבו. כפי שעכשיו יש מושב פנוי עבור מישהו אחר שיקנה כרטיס לתאריך החזרה המקורי שלי, זה מאוד מקומם.
עניין שני הוא בטיסה לניו יורק. כאשר כבר עליתי למטוס והתמקמתי במושבי, רציתי להשעין את המושב אחורה מעט ו... המושב לא זז מילימטר. ניסיתי שוב וזה לא זז. שאלתי את אחת הדיילות לפשר העניין והיא גם ניסתה ואכן אמרה שהיא תבדוק את זה ותחזור אלי. לאחר כעשר דקות היא אכן חזרה אלי ואמרה שהטכנאי כבר ירד מהמטוס... מה שאומר שאני נשארתי עם מושב ישר כל הטיסה ללא שום יכולת להירדם, כל הטיסה נשארתי ערה ונחתתי מותשת וחלשה. כמובן שאין לי שום טענה כלפי הדיילת, היא באמת ניסתה לעזור והיה ניכר שהרגישה לא נעים... אני שילמתי לא מעט כסף עבור המושב הזה ואני חושבת שזה ממש לא פייר שאשלם כמו כולם אך לא אקבל את הנוחות הבסיסית והלגיטימית שכל נוסע שהיה איתי קיבל. בכל טיסה שלי לארה"ב בחרתי באל על, כך גם אבי. אך שני המקרים האלה גורמים לי להרגיש מאוד מרומה ושלא קיבלתי תמורה לכספי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי הולם על שני המקרים הללו פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה