פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עגמת נפש ואבדן חפצים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 1.7 טסתי ממיאמי ללונדון , ומלונדון לארץ עי אל על.
כשעליתי למטוס לפני הטיסה נגש אליי איש ביטחון של אל על ושאל אותי מהם החפצים שלי שבמזוודה, עניתי לו .
בנוסף שאל אותי האם ישנה מכונת תספורת עניתי שכן.
איש הביטחון אמר שהכל בסדר ויצא מהמטוס.
כשהגעתי לארץ קראו לי בשדה התעופה בכריזה ונאמר לי כי עליי להגיע למחלקת אבדות שם הודיע לי שהמזוודה שלי נעלמה , ותוך יומיים היא תגיע ארצה.
אני שהאמנתי בחרת התעופה אל על גיליתי שהיא חברה של שקרנים כפייתיםם!!!!
בכל יום הייתי צריך לחייג אילהם על מנת שיבדקו את סטטוס הכבודה שלי נאמר לי שהם לא יודעים כלל היכן המזוודה ומנסים לאתרה.
אני, שהפעלתי "קשרים" לאחר כשבוע של מרורים, חוסר בביגוד, מיליוני טלפונים ועצבים רבים כולל שיחות מוקלטות עם הצוות של אל על הופתעתי לגלות שמצאו את המזוודה שלי.
שוחחתי עם נציג שהבטיח לי שהמזוודה תגיע אליי הבייתה.
לשמחתי קיבלתי את המזוודה אבל!!! שבורה וריקה מתכולה אל על שאחראית על התכולה שלי, על הרכוש שלי לא לקחה אחריות מספקת והחזירה לי מזוודה ריקה, מבולגנת , שבורה במילה אחת ביזיון|!!!|
חברה שמכבדת את עצמה מרויחה הון תועפות על הנוסע התמים לא רק שלא לוקחת אחריות גם לא מתאמת ציפיות עם הלקוחות מוליכה אותם שולל, מספרת סיפורם סותרים אחד את השני: תחילה שהמזוודה תגיע האיש ביטחון אפילו אמר לי מה התכולה של המזוודה?!, הנציגה בדלפק איתור הכבודה מבטיחה גם היא שקרים פשוט חברה של שקרנים!
אז אני מחפש תשובה מי לעזאזל גנב לי את הרכוש??? מי העז לקחת את התכולה של המזוודה ואני הנוסע התמים צריך להשלים עם זה ??- ממש לא!!!
נותרתי ללא בגדים בארץ כיון שטסתי עם כל הבגדים שלי, קניתי מתנות לבני המשפחה זו הייתה טיסה ראשונה שלי בחיים ואחרונה עם אל על!!! עגמת נפש רבה בעקבות קבלתה של המזוודה ריקה .
אין לי מילים פשוט בושה!!!!
אציין כי במידה ולא אקבל פיצוי הולם אתבע בבית משפט.
עגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי מלא בגין הרכוש ופיצוי הולם בגין עגמת הנפש. פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
אירית אחראית תביעות כבודה שם ותפקיד:
מזהה הפנייה BAGG 2012 003564

להלן תשובתנו לנוסע מיום 06082012


מר יוסף הנכבד,

הצטערתי ללמוד על האיחור בקבלת הכבודה ועל האופן בו התקבלה בטיסתך מארה"ב ביום 02072012, כפי שתיארת במכתבך מיום 15072012.



הטיפול בכבודת נוסעים במהלך טיסות, הנו מורכב שכן מעורבים בו גורמים שונים כגון ביטחון, טעינה ופריקה, חברות תעופה ושדות תעופה שונים ויתכנו לצערנו מקרים של הגעה מאוחרת ונזקחוסר.



נושא הפיצויים מוגבל במהותו, הן על ידי האמנה הבינלאומית והן על ידי חוזה התובלה ונוהלי הפיצוי בחברה. אנו מבינים כי לא תמיד ניתן להציג קבלות בגין הפריטים הנתבעים. עם זאת, היות והפיצוי נקבע לפי ערך, יש להוכיח את עצם קיומם של הפריטים בכבודה, את ערכם ומועד רכישתם וללא קבלות, אין אנו מפצים.



באם ביטחת את הכבודה בביטוח מטען המכסה מעבר למגבלות האחריות של חברת התעופה, תוכל להפנות את תביעתך בצרוף תשובתנו, להמשך טיפול של חברת הביטוח.



אני מצטערת על המקרה ומקווה כי טיסותיך בעתיד תהיינה לשביעות רצונך המלאה.



בכבוד רב,



אירית דבורי

אחראית תביעות כבודה

תגובה:
נשלחה תשובה לנוסע פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה