פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול טיסה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ה-26/06/12 שני ילדי היו אמורים לנסוע לארצות הברית (עם לילה טראנזיט בלונדון) במטרה להכיר את דודים ובני דודים שגרים בארצות הברית.
זה היה בלתי אפשרי לאור סירוב של נציגי חברת אל-על להעלות אותם לטיסה מס' 0317 LY.
באותו היום הילדים שלי: טל ואריאל בליווי אשתי ואני הגענו לשדה התעופה. לאחר שעברנו את בדיקת הביטחונית פנינו לדלפק של אל-על. דיילת הקרקע הודיעה לנו שמכיוון שהילד הקטן שלי הוא בן 14 שנים וחצי, ועל אף שיש לו אישור לנסיעה חתום ע"י ההורים ושהוא נוסע בליווי אחותו בת17 שנים וחצי, היא צריכה לבקש אישור מהממונה שלה. עמדנו ליד הדלפק במשך שעה ורבע כדי לקבל בסוף את התשובה כי לא ניתן להעלות אותם למטוס. מכיוון שלא קיבלנו הסברים ביקשתי לדבר עם האחראי והופנתי למנהל תחנת אל-על בנתב"ג, ירון רז. פניתי אליו בצורה מנומסת וציפיתי ליחס דומה. אבל המנהל הרים את קולו, גירש את אשתי ממשרדו בטענה שהוא המנהל ושהוא מדבר רק עם בן אדם אחד. הוא אמר שדיבר עם דנה, מנהלת תחנה אל-על בלונדון ושעלולים להיות בעיות עם כניסתם של הילדים לאנגליה. הוא הציע לי לקנות כרטיסים לטיסה ישירה ללוס אנג'לס באותו לילה ולתבוע את אמריקן איירליינס שהיתה החברה אשר הנפיקה את הכרטיסים.
כמה פעמים טסתי דרך אל-על וזאת הפעם הראשונה שאני מקבל יחס מזלזל כל כך ואגרסיבי על ידי עובד של החברה.
בכל הפניות בנושא נסיעות של קטינים לארה"ב דרך לונדון, שעשיתי מול סוכנות הנסיעות שמכרה לי את הכרטיסים, טלפונים עם מוקד אל-על (מוקדנית אדר) מול שלטונות בריטניה (UK Borders Agency) ושלטונות ארה"ב, לא ציינו כי לא ניתן יהיה לשני ילדים בגילם לנסוע ללא ליווי ההורים למרות שבידם אישור חתום ע"י שני ההורים.
על פי הבירורים שעשיתי הילדים שלי עמדו בכל הדרישות הרגולטוריות של מדיניות היעד ומדיניות החברות התעופה שהיו אמורות להטיס אותם: אל-על ואמריקן איירליינס.
היתה כאן פגיעה נפשית קשה למשפחה שלי ופגיעה כלכלית (ביטול כרטיסי טיסה, תשלום עבור יום בית מלון בלונדון, וכו'). הייתי רוצה לקבל את תגובתה של חברת אל-על .

ד"ר מריו ינקילביץ
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה