|
|
|
|
|
|
עכוב טיסת אל על בשעתיים |
נושא התלונה: |
יום ראשון 29 יולי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
טיסת אל על LY0317שהיתה צריכה לצאת ב SUN 29/07/2012 17:15 מתל אביב. עוכבה בשעתיים עקב תקלה במטוס. בשל העיכוב הגעתי ללונדון במקום ב20:45 ב22:45. שעתיים אחור ולדירה שהזמנתי אחרי חצות. הם חיכו לי עד 23:30 למרות שהייתי צריכה להגיע עד 22:30.. כשהגעתי לא היה מי שיכניס אותי לדירה ואחרי שכבר שלמתי על הלילה ונאלצתי לחפש מלון בסביבה . המלון שמצאתי עלה 180 פאונד. וכך שלמתי פעמיים על אותו לילה.
אני רוצה פיצוי על ההוצאה המיותרת שהיתה לי.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר הוצאת שהות לילה במלון בגלל עכוב הטיסה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אל על שירות לקוחות
, תגובה:
|
קשרי לקוחות אל על |
שם ותפקיד: |
הפנייה תענה ישירות מול הפונה |
תגובה: |
יש להצטייד בקבלות |
פתרון: |
|
|
|