פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עכוב טיסת אל על בשעתיים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏29 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
טיסת אל על LY0317שהיתה צריכה לצאת ב SUN 29/07/2012 17:15 מתל אביב. עוכבה בשעתיים עקב תקלה במטוס. בשל העיכוב הגעתי ללונדון במקום ב20:45 ב22:45. שעתיים אחור ולדירה שהזמנתי אחרי חצות. הם חיכו לי עד 23:30 למרות שהייתי צריכה להגיע עד 22:30.. כשהגעתי לא היה מי שיכניס אותי לדירה ואחרי שכבר שלמתי על הלילה ונאלצתי לחפש מלון בסביבה . המלון שמצאתי עלה 180 פאונד. וכך שלמתי פעמיים על אותו לילה.
אני רוצה פיצוי על ההוצאה המיותרת שהיתה לי.
כספי סוג הנזק :
החזר הוצאת שהות לילה במלון בגלל עכוב הטיסה פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
קשרי לקוחות אל על שם ותפקיד:
הפנייה תענה ישירות מול הפונה תגובה:
יש להצטייד בקבלות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה