|
|
|
|
|
|
נסיונות לביטול טיסה |
נושא התלונה: |
יום חמישי 23 אוגוסט 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי כרטיס טיסה לאילת בתאריך שהייתי אמור לחזור לארץ. הטיסה שלי חזרה התעכבה ולכן ניסיתי להודיע לאל על ולשנות או לבטל את הכרטיס. אין שום דרך לתקשר איתם! התקשרתי מחו"ל לטלפון של שירות הלקוחות אבל אחרי 15 דקות על הקו התיאשתי. מילאתי טופס באתר שלהם אבל לא הייתה שום תגובה. עכשיו הם טוענים שבגלל שלא הודעתי שלא אגיע הם לא חייבים לי כלום.
טכנית הם צודקים אבל אם אין דרך לשנות הזמנה באתר (רק להזמין), אין דרך לבטל הזמנה באתר, אין התייחסות להודעות שנלחות באתר ואין תשובה בטלפון (בזמן סביר) אז איך לעזאזל הם רוצים שיודיעו להם?
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
זיכויעל הכרטיס. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אל על שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|