פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת טיפול רפואי בזמן עוגמת נפש ובזבוז זמן נושא התלונה:
עזריה לימור שם/כינוי:
‏יום שישי ‏24 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
שמי לימור ובני סאלי בן החודשיים מתגוררים בניו יורק
בתאריך ה7 לאוגוסט עלינו על טיסה בחברת אל על מניו יורק לישראל והיינו אמורים לחזור חזרה ב12 לאוקטובר לאחר החגים
בעקבות מצבו הבריאותי של בני בן החודשיים היינו מחויבים לחזור חזרה לניו יורק בכדי לקבל חיסון בעקבות זה התקשרתי לאל על וענתה לי סוכנת שביקשתי ממנה להקדים את הטיסה במקום ה12 באוקטובר שאני אמורה לחזור להקדים את הטיסה ל24 באוגוסט הסברתי לה שאני עם תינוק צעיר נורא וזה מצריך מיטה לתינוק בעת הטיסה הסוכנת ביררה וחזרה אליי חזרה ואמרה שאין שום בעיה יש מקום עם מיטה לילד והטיסה יוצאת ב4:45 בין חמישי לשישי לי זה התאים כי הייתי מחוייבת לחסן את הילד יום שישי בניו יורק שילמתי את דמי השינוי ובזה זה ניגמר עם הסוכנת דרך הטלפון
מאוחר יותר הגעתי לשדה בשעה 1 בלילה כי הטיסה יוצאת ב4:45 עמדתי בתור כמובן וכשהגיע תורי הדיילת אמרה שאין לי מיטת תינוק לילד בזמן הנסיעה
אמרתי לה שזה לר יכול להיות אני דיברתי בטלפון עם הסוכנת שלכם והיא אמרה שיש לי מיטת תינוק אחרת לא הייתי משנה את הכרטיס לאותו היום כי זה בלתי אפשרי לטוס 12 שעות עם תינוק בן חודשיים ללא מיטה בשבילו עקב המצב הדיילת אמרה שנשמר לי מקום שבו יש אפשרות למיטה אבל אין להם כרגע מיטה לתת לי מה שאומר מקום עם מיטה ללא מיטה...מה אני אמורה לעשות עם המקום הזה????
בכל מקרה עברתי בשדה גהנום בגלל הטעות והחוסר התאמה בין העובדים באלעל ביזבזתי כסף על מוניות הלוך וחזור ומצאתי את עצמי באמצע הלילה עם תינוק בוכה מתווכחת עם הדיילים שאת רובם זה ממש לא עניין ניגרמה לי עוגמת נפש בזבוז כסף עצבים מיותרים והכי חשוב בני לא עשה את החיסון הנדרש בזמן בגלל אופן ההתנהלות בחברה
יש לציין שאני גם חברה בנוסע המתמיד
בגלל אלעל בני לא קיבל את הטיפול הרפואי בזמן וכרגע הוא סובל מבעיות בריאותיות מיותרות שלא היו אמורות לקרות מלכתחילה
אבקש שתיתיחסו למקרה ותיצרו איתי קשר בהקדם
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה