פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
ברצוני לכתוב תלונה על טיסה LY73 למומבאי עם אל-על שהיתה לי ואבא שלי בתאריך 3/8/12 :

אני ואבא שלי קנינו טיסה למומבאי עם אל-על.הזמנו את הטיסה שלושה חודשים מראש ושילמנו מחיר מלא של 980 דולר לאדם.כאשר מזמינים כרטיסים מחברה ידועה כמו אל-על ומשלמים כל-כך הרבה כסף,מצפים שתהיה טיסה נעימה וארוחה חמה במטוס.לצערינו זה לא קרה.
אני מבקש ממי שקורה מכתב זה לעיין בו היטב,ולומר לי מה אני ואבא שלי אמורים לעשות במצב כזה.
הטיסה שלנו היתה ב-6 בבוקר,לכן הגענו לשדה התעופה בלילה יום שלפני.חיכינו כחמש שעות עד שניפתחה ההרשמה למסירת המיטען למטוס.כל הזמן הזה לא אכלנו,כי רצינו לאכול אחרי מסירת המטען,ולאחר מכן לטייל קצת בדיוטי-פרי.באנו לעמדה שלנו כ-10 דקות לאחר שההרשמה ניפתחה.כשהגענו חיכה לנו תור ענק של כ-500 איש שגם רצו לימסור את המטען לטיסה שלהם.
פה התחיל הסיוט שחווינו כשטסנו בחברת אל-על:
נעלצנו לעמוד בתור ענקי למסירת המיטען בתור שהצתבר וגדל,לא היה כל סדר או אירגון,לא היה סדרן,אנשים נידחפו לתור ודחפו מחוץ לתור אנשים אחרים,היינו צריכים לעמוד כאשר אנו נלחמים על המקום שלנו בתור עם התקלות באנשים מסכנים כמונו שהיו באותה בעיה ורק רצו להספיק לטיסה שלהם.
יחס בודקת המיטען היה גרוע,נורא איתי,ולא מתחשב.אני לא זוכר את שמה,אך היא היתה בדלפק 85.
אחרי זה התברר שכל הבלאגן נוצר בגלל ריבוי הטיסות של אל-על שהיו משובצות לאותה שעה.
היו כ-10 טיסות של אל-על שהיו משובצות ל-6 בבוקר. בניהן:פריס,מינכן,ברלין,ציריך,הרקליון,מומבאי,ועוד טיסות.
כל הטיסות האלה התרכזו באותה השעה באיזור D!
כמו כן היו פתוחים בנוסף עוד כ-14 אזורי קבלה לרישום מיטען,ששם לא היו כמעט אנשים,אבל אפשרות זו לא התאפשרה לנו,כי לא עשינו רישום מהיר באינטרנט express check-in.וגם לא יכולנו להירשם כי לא ידענו על אפשרות זו עד שלא הגענו לשם.לכן אנחנו,ועוד רבים אחרים,נעלצנו לעמוד שעות על הרגליים כמו בקר בתור ענקי,בלי מזון ומים,כאשר כולם דוחפים צועקים ומנסים להידחף לפנינו.
לאחר מאמצים רבים הצלחנו סוף-סוף לימסור את המיטען שלנו,כאשר אנו רעבים,מותשים,עצבניים ומאחרים לטיסה שלנו,רצנו למטוס,כאשר נישאר לנו עוד 15 דקות עד להמראה.כמובן שלא היה לנו זמן לאכול ולבקר בדיוטי-פרי.אבל זה עדיין לא ניגמר פה.
לאחר שהתיישבנו במטוס רעבים ומותשים,קיבלנו סלט ירקות בקופסא קטנה עם רוטב ולחמנייה.
אחרי ה"ארוחה" הזו, במשך 6 שעות רציפות של טיסה לא קיבלנו כלום חוץ מקפה.
לאחר 6 שעות שגווענו מרעב,קיבלנו סנדוויץ' עלוב עם טונה(כמובן שלא היתה בחירה) שלא היה משביע ילד בן 7.
כמובן שלא קיבלנו ארוחה חמה בטיסה.
מיותר לציין שגם בטיסה חזרה לארץ(7 שעות) לא קיבלנו ארוחה חמה וכל מה שקיבלנו היה קפה וסלט.
אבל אז כבר היינו מוכנים ואכלנו היטב לפני הטיסה.
כל זה למרות שבכרטיס טיסה שקנינו היה רשום במפורש שניקבל ארוחה חמה בשתי הטיסות.

אנו מבקשים לאור הנסיבות האלה והיחס המזלזל והדוחה לקבל פיצוי מלא לאחר הנזק הנפשי והפיזי שניגרם לנו במהלך הטיסה עם חברת התעופה אל-על.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה