פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי בגין רכישת כרטיסי טיסה לאילת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
תאריך :15/01/2013
לכבוד: פניות הציבור אל-על
הנדון: חיוב שגוי בגין רכישת כרטיסי טיסה לאילת
שלום רב,
שמי זהבה כנפו מס' ת.ז 200241156.
אמש, בתאריך 15/1/2013 בסביבות השעה 23:10, רכשתי זוג כרטיסי טיסה לאילת דרך אתר האינטרנט שלכם. הזמנתי כרטיסים לטיסה שיוצאת בתאריך 17/01/13 בשעה 12:10 מנתב"ג לאילת.
מבין ההצעות שהוצגו באפשרות תיירות מוזלת בחרתי את הכרטיסים שסומנו בעלות 169 ₪.
לאורך כל ההזמנה הסכום שהוצג עבור רכישת הכרטיסים הוא 169 ₪ לכרטיס.
באישור ההזמנה שקיבלתי למייל ראיתי שחוייבתי ב- 398 ₪ .
הבוקר דיברתי עם יותם, נציג שירות שלכם, שטען שיתכן שהמחיר עלה ועל פי התקנון שלכם המחיר הגבוה הוא המחיר הקובע.
מאחר והמחיר הגבוה ביותר שהופיע באתר בזמן ההזמנה הוא 169 ש"ח והמחיר שמופיע גם ברגעים אלה באתר שלכם הוא 169 ש"ח אינני מבינה את הסיבה להעלאת המחיר באישור ההזמנה. כאשר הזנתי את מספר כרטיס האשראי שלי אישרתי תשלום ע"ס 338 ש"ח בלבד עבור שני הכרטיסים.
אודה לטיפולכם המהיר בנדון.

בכבוד רב,
זהבה כנפו
נייד 052-5714109
כספי סוג הנזק :
לאתר את הבעיה שנבעה לטעות הזאת והחזר כספי פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה