פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התייחסות מזלזלת של החברה לנכים,אם בכלל ניתן לקרוא לכך התייחסות נושא התלונה:
פרגר אילונה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏06 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתנצל מראש על אורך התלונה.
אקדים ואציין, כי לצערי נאלצתי לטוס עם חברת אל על,מכיוון ששעות הטיסה והתאריך המבוקש,לא היו אפשריות בחברות אחרות( מדובר על טיסה ly357 לפרנקפורט).בניגוד לטיסות בעבר עם חברות אחרות( אייר ברלין,סוויסאיר ולופטהנזה לדוגמא) ,ואשר בעת הזמנת הכרטיסים אצל סוכן הנסיעות,צויין בפירוש כי מדובר בנכה שזקוקה לעזרה גם במטוס עצמו. בייתר החברות הזרות, כאשר הגעתי לשער העליה למטוס,תמיד הייתה שם עזרה של שני אנשים וכמובן עם כסא גלגלים מותאם למטוס. כמו כן, בחברות הזרות,הייתה תקשורת בין דלפק ה-צ'ק אין ,לצוות בשער העלייה למטוס, וכמו שציינתי, חיכו לי אנשים+כסא.בטיסה הנוכחית עם חברת אל על,שאלו בדלפק ה-צ'ק אין אם אני זקוקה לעזרה, ועניתי בחיוב.כאשר הגעתי לשער העליה,הגיע אדם אחד אשר שאל אותי אם אני זקוקה לעזרה כאשר ראה אותי עם כסא גלגלים, וכאשר עניתי לו בחיוב, ענה" רגע, אני הולך לחפש כסא"...מילא שלאחר כ-10 דקות מצא כסא, אבל הדבר החמור הוא, שנאלץ להסתייע באחי כדי שיעזור לו לעבור מכסא הגלגלים שלי , לכסא המותאם למטוס. כמו כן, מנסיוני מטיסות קודמות , ידוע לי כי נהוג לקשור את הנוסע בחגורות בטיחות לכיסא המותאם,כדי שלא יפול או יעוף חס וחלילה, מה שלא היה ידוע כלל לאותו אדם,כך שאם אחי לא היה מחזיק אותי בחוזקה בכתפיים, קרוב לוודאי שהייתי נופלת.
מדוע לא מביאים 2 אנשים כנהוג בייתר חברות התעופה,אלא מסתמכים על מזל ו/או מלווה של הנוסעת( אחי) ? מדוע מדיניות החלטורה\ אופסי צריך למצוא כסא, איזה מזל שיש אח של הנוסעת שיכול לעזור...
לדעתי זה זילזול מחפיר בי ובכלל בכל ציבור הנוסעים הנכים הנאלצים לטוס אל על...הרי עם ייתר חברות התעופה, כאן בנתב"ג, תמיד היו 2 אנשים+כסא מוכן מראש בשער היציאה, לא היו בעיות, ולא הייתה לי הרגשה זוועתית של חלטורות,זילזול בנוסע ו"יהיה בסדר"...

כל זאת, למרות שלפני מספר שנים, החלטתי שאני מעדיפה לא לטוס באלעל, בעקבות יחס מזלזל ומחפיר בשירות טרום טיסה של אל על, או יותר נכון, אי-שירות טרום טיסה לנכים ( ראו תלונה שלי מלפני מספר שנים עם הכותרת "שירות טרום טיסה לנוסעי אלעל- אבל לא לנכים וחיות מחמד ! למה?" ?
תודה מראש, וסליחה שוב על אורך התלונה.
בכבוד רב,
לוני פרגר
אודה לכם באם תוכלו להשיב לכתובת האינטרנט של אחי
[email protected]



לצערי, אני עדיין בדיעה שאם תהיה לי ברירה, לא אטוס באל על
עלבון סוג הנזק :
שיפור דחוף של יחס לנכים ועזרה לנכים כמקובל בחברות אחרות אשר טסות מנתב"ג פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
קשרי לקוחות שם ותפקיד:
הנוסעת תענה ישירות על ידינו. תגובה:
הנוסעת תענה ישירות על ידינו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה