פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דחיית טיסה ב-36 שעות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 15 בפברואר, טיסת אל על מספר 352 מברלין לתל אביב בוטלה עקב בעיות במסלול המראה, לאחר שהנוסעים המתינו כשעתיים וחצי על המטוס.
בשל כניסת שבת, נוסעיה של טיסה זו נאלצו להמתין 36 שעות בברלין וכתוצאה מכך נחתו בתל אביב בשעה 02:30 לפנות בוקר של יום ראשון ה-17 לפברואר, כשהנחיתה המקורית היתה מתוכננת ליום שישי ה-15 בפברואר בשעה 15:30.
אמנם חברת אל על דאגה ללינה, הסעות וארוחות חלקיות, אבל היא איננה דאגה לספק לנוסעים ארוחות עד השעה 17:30 (כששעת עלייתם למטוס היתה ב: 8:05).
לאחר המתנה של כ-7 שעות והבטחות מטעם הצוות שתסופק לי ארוחת צהריים, בשעה 15:00 נודע לי מפי הקברניט, שלא תהיה ארוחה עד השעה 17:30. חלש עקב חוסר מזון הלכתי לאכול מכספי.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי על הארוחות שלא סופקו + פיצויים כספיים על בזבוז הזמן פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה