פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיקוב טיסה, לקיחת סכום כסף לא נכון, ותנאי שירות נחותים בדרך לטיסה. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏26 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
למרכז שירות הלקוחות
חברת אלעל תעופה

הנדון: עיקוב טיסה בתאריך 2013\02\26
שלום אני גר באילת, ובמסגרת עבודתי אני טס באופן סדיר בין אילת-תל אביב.
בתאריך ה25 לפברואר הזמנתי טיסה מאתר האינטרנט לטיסה 401, במהלך ההזמנה האתר הציג שגיאה מוזרה וביקש ממני לנסות שנית, אכן ניסיתי שנית אך לפתע נגמרו המקומות לאותה טיסה, באותו ערב התקשרתי לשירות הלקוחות שלכם בה סייע לי בחור נחמד מאוד בשם בועז.
הנציג הגיב בכך שהוא רואה שהתחלתי את ההזמנה ומכיוון שלא נשארו מקומות מלבד הכרטיס השמור לי [מתוקף זה שהתחלתי הזמנה] ולכן הוא יעזור לי עם התקלה שבאתר וישלים לי את ההזמנה ויבצע את החיוב באופן טלפוני.
חשוב לציין כי אני משתדל ולא להתקשר לשירות הלקוחות שלכם עקב העמלה שאתם דורשים עבור שירות אנושי (20 ₪ ) אך חשבתי שמכיוון שהתקלה הייתה בעקבות שגיאה באתר שלכם לא תגבה ממני העמלה. לצערי הרב כשקיבלתי את הקבלה ראיתי שחויבתי ב20 ₪ נוספים ממחיר הכרטיס (הנציג אישר מולי עסקה של 100 שח בלבד).
אך חשבתי להבליג ולתת לעניין לעבור מכיוון שזמני יקר מידיי מכדי להתלונן על דבר חד-פעמי שכזה.
שעת הטיסה כפי שצוין ע"י הנציג וכן בכרטיס הייתה 07:15 והנציג ציין שיש להתייצב בשדה התעופה כשעה וחצי לפני מועד הטיסה. בשעה 05:10 כבר עליתי על הרכבת לכיוון שדה התעופה ובסביבות השעה 05:45 כבר הייתי בשדה התעופה, קבלת הפנים הייתה חביבה והבדיקות עברו מהר מאוד, לאחר הבדיקות חיכיתי עם נוסעים רבים לאוטובוס, השעה הייתה בערך 06:30 כעבור רבע שעה החלתי לדאוג מדוע לא עולים לאוטובוסים הרי צריך להמריא עוד כרבע שעה. (לא היו הודעות כריזה על עיקוב אפשרי ובהנפקת הכרטיס אמרו שהעלייה לאוטובוס בשעה 06:35) רק בשעה 07:15 עלינו לבסוף על אוטובוסים שהיו צפופים כמו ועמדנו בהם כמו סרדינים ובינינו היו אף אנשים בגיל הגמלאות, אלו אינם תנאים שאמורים לחוות בדרכך לטיסה שאמורה להנעים את זמנך ולקצר את זמנך בדרכים.
לאחר כל זה עלינו למטוס ולאחר כחצי שעה הואילו בטובם הצוות לתת הודעה על העיקוב, יש להדגיש כי בחרתי לטוס ולא להשכיר רכב מכיוון שידעתי שאגיע לאילת בדיוק בזמן, ובשדה התעופה כבר חיכה לי רכב אשר בא לאסוף אותי משדה התעופה והוא נאלץ לחכות כל זמן העיקוב.
לאחר כשעה יצאה בשלום הטיסה לכיוון אילת בשעה 08:15 וזמן ההגעה לאילת הייתה בסביבות השעה 09:00.
אין צורך להגיד כי לוח הזמנים המתוכנן שלי השתבש לי למשך כל היום ופגישות מסוימות התבטלו.
כל אותו זמן הייתה עימי עמיתתי לעבודה ואף שותפתי לעבודה חוותה את כל הדברים הקשורים לעיקוב הטיסה וחוסר הנעימות הנלווה לטיסה זו.
אשמח לתגובתכם ולפיצוי הן בגין החיוב הכספי והן עבור "עוגמת הנפש" שנגרמה לי ולשותפתי בבוקר זה.


עלבון, עוגמת נפש, סוג הנזק :
פיצוי כספי, הן על הנסיעהה והן על החיוב השגוי. פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה