תלונות אל על

הפסד כרטיסי טיסה, השכרת רכב +2 ימי עבודה זוגיים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏24 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בתאריך 24/2/2013 הייתי אמור לטוס לפראג מת"א עם מהנדסת נוספת בשם סופיה לברוב במסגרת עבודתנו כמנהלי פרויקט מקצועי לחברה צ'כית. הטיסה לפראג הייתה מוזמנת על ידי מנהל מלון DUO בפראג. מטרת הנסיעה היתה להפגש בפראג ובעיר נוספת בצ'כיה יחד עם עוד יועצים מקצועיים מאירופה. "קבלת הפנים" בטיסה הייתה עלובה כשחסרים כיסויי הראש , כריות וגם שמיכות .
במהלך הטיסה הובהר לנו שלא ננחת בפראג כמתוכנן לאור תנאי מזג אויר ומסלול הטיסה הוסט למינכן שם נחתנו. לאחר הנחיתה הוחזקנו שעה במטוס לפני הירידה.
הירידה נעשתה באמצעות נסיעה באוטובוס . אנחנו הרגילים ליציאה בפראג ישר מהשרוול לטרמינל, אחסנו את המעילים במזוודות . נאלצנו להמתין חשופים בקור עז משך כשעה וחצי! להמתנת המזוודות, זאת לאחר שהודיעו לנו כי חלה טעות במקום פרוק המזוודות.
חברתכם שיכנה אותנו במלון סמוך, אלא שההליכה למלון היתה רגלית והשעה כמעט 3:00.לפנות בוקר. קפאנו מקור.
יותר לציין כי משך כל זמן ההמתנה ולמעשה מזמן הגשת הלחמנייה + השתיה במטוס בשעה 19:00 לא קבלנו שתיה ואוכל.
נאמר לנו ע"י דיילת אל על כי הסנדוויצ'ים אזלו ושעלינו להמתין כ"רבע שעה" להכנת הסנדוויצ'ים החדשים.
בכל רבע שעה נאמר לנו להמתין עוד רבע שעה. רק בסביבות 4:30 הגיעו הסנדוויצ'ים. עוד שעה וחצי של המתנה. הצוות היה מבולבל, לא קשוב ולא שירותי בלשון המעטה.
בינתיים ביקשנו לדעת מה מתוכנן למחר. נאמר לנו כי יתכן ונטוס בשעה 11 בבוקר, אבל לא בטוח.
מאחר והייתה לנו מחויבות מקצועית ולא יכולתי לקבל סיוע מאנשי צוותכם
ניגשתי לטרמינל למצאו בעצמי אפשרות הסעה לצ'כיה.
חברת השכרת הרכבים הראשונה שפתחה הדוכן הייתה SIXT. נאלצתי לשכור רכב והודענו על כך למר הנר נציגכם בנמל התעופה כי שכרנו רכב ולא נגיעה להמשך הטיסה לכשתהיה טיסה והמשכנו בנסיעה ליעדנו, אלא שהגענו באיחור רב ולבטח שלא מכונים ורעננים לפגישה חשובה זו ונאלץ להגיע בשנית במועד מאוחר יותר לאחר תיאום.
להלן פירוט הנזקים הישירים שנגרמו לנו:
• אבדן 2 ימי עבודה של 2 מהנדסים.
• והשכרת רכב בסך 380 אירו + תדלוק בסך 50 אירו ובסה"כ 430 אירו.
• נאלץ לטוס שוב לפגישה בפראג במועד מאורח יותר + אבדן עוד 2 ימי עבודה של 2 מהנדסים המוערכים בסך 150 אירו ליום עבודה לכל מהנדס.

אני מצפה לקבל את מלוא הפיצוי כמפורט במכתב זה ללא דיחוי ולא יאוחר מ 7 ימים וכי תשכילו למנוע ממני בהליכי הגשת תביעה משפטית בנדון שתגרום לכם להוצאות נוספות ומיותרות.