פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור מזוודה נוספת נושא התלונה:
‏יום שישי ‏22 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
יצאתי ממונטרי עם AMERICAN ב-21 למרץ ב-22 נחתתי במדריד כי AMERICAN לא טסים לארץ, מנהל התחנה של אל-על - גס רוח במיוחד- דרש תשלום נוסף של 70$ עבור המזוודה הנוספת, אחרת הוא לא יעלה אותה על המטוס.
שאלתי-אל-על היא בהסכם עם AMERICAN לטיסות לארץ, למה נדרשתי לשלם על המזוודה פעם נוספת? ומדוע אתם מעסיקים אנשים שעושים שירות כל-כך גרוע לאל-על? אני עובדת בארה"ב ומגיעה לארץ לעיתים תכופות, אחרי הניסיון האחרון אשקול שוב את הטיסה באל-על, כמובן שהיו הרבה תלונות גם מצד נוסעים נוספים על היחס. אנשי הביטחון אמרו לי שזה לא חדש להם והם מחכים ללקוח שיתלונן על היחס הנוראי של אנשי התחנה ובראשם מנהל התחנה

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה