חיוב עבור מזוודה נוספת |
נושא התלונה: |
יום שישי 22 מרץ 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
יצאתי ממונטרי עם AMERICAN ב-21 למרץ ב-22 נחתתי במדריד כי AMERICAN לא טסים לארץ, מנהל התחנה של אל-על - גס רוח במיוחד- דרש תשלום נוסף של 70$ עבור המזוודה הנוספת, אחרת הוא לא יעלה אותה על המטוס.
שאלתי-אל-על היא בהסכם עם AMERICAN לטיסות לארץ, למה נדרשתי לשלם על המזוודה פעם נוספת? ומדוע אתם מעסיקים אנשים שעושים שירות כל-כך גרוע לאל-על? אני עובדת בארה"ב ומגיעה לארץ לעיתים תכופות, אחרי הניסיון האחרון אשקול שוב את הטיסה באל-על, כמובן שהיו הרבה תלונות גם מצד נוסעים נוספים על היחס. אנשי הביטחון אמרו לי שזה לא חדש להם והם מחכים ללקוח שיתלונן על היחס הנוראי של אנשי התחנה ובראשם מנהל התחנה
|
|
|
|
|