פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות בלתי נתפסת נושא התלונה:
טאוב יאיר שם/כינוי:
‏יום שישי ‏10 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
חזרתי מבודפשט לארץ קבוצה של 11 איש צוות עובדים שלי ועקב לחץ שלי את תיק עליה למטוס שלי שהיה שם כרית ומעיל שלחתי עם אחד מאנשי הצוות ואלי היה רק תיק ובו מחשב לפני עליה למטוס איש הצוות שלי הביא לי את התיק בא איש הבטחון המושחת ואמר לי לשלם 70 $ שאלתי למה שני תיקים הוא הסביר לא הסכים לשמוע את טענתי שאיש מאנשי הצוות שלי לקח בשבילי ואמרתי לו אני מכניס את המחשב למזוודה וגם ביחד תבדוק ותראה אין שמונה קילו לא הסכים התנהג בשחצנות וכל צוות אלעל עמדו וגם לא הסכימו לשמוע דבר אחד אני מבין פיטר רוסי וכנראה עדיין חי בקומוניזם השליט לא הסכימו רעדו ממנו ואז הוא מודיע יש לך דקה או שאתה משלם או שאתה לא עולה על הטיסה יש לציין אני מנהל צוות של בין 10 15 איש אשר טסים לפחות פעמיים בחודש בנושא כשרות המזון והקפדנו אלעל אבל ברבות המקרים האחרונים של טיסות וזלזול לא היחיד בתקופה האחרונה שוקלים בודפשט שרות נפלא וכמות משקל גבוה בהרבה יותר וויז בחצי מחיר רק אין אוכל שזה באלעל מאוד טפל בפרט בכשר
ובנוסף אני כעסק רשמי בקשתי קבלה לא קבלתי אפילו לא ציינו את שמי אני חושב שאם תוך 14 יום אני לא יקבל קבלה אני יתבע ובגדול
שלמתי כעוד מזוודה לא קבלתי בטחון מדבקה של עוד מזוודה בביטוח
לפני חודש לקחו לי מזוודה מחוסר מקום במטוס מחשב אישי הרבה נתונים GPS מצלמה טלית תפילין מסתכם באלפי דולרים ואיבדו עד היום עוד לא קבלתי כסף ולא מענה כנדרש לקחו לי את המזוודה ושלום אמרו לי זה ייצא אם כל המזוודות וכלום
כספי סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה