פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברות בנוסע מתמיד אל על נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏16 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי כרטיס טיסה לספרד המבצע חברת בת של אל על סאן דור
הנני חבר מתמיד באלעל . כיומיים לפני הטיסה ביקשתי לשריין מקומות בטיסה
כמקובל באלעל לחבר מתמיד , נאמר לי גם ע"י נציגי סאן דור וגם ע"י נציגי אלעל
שאין באפשרותם לעשות כן מאחרשמערכות המיחשוב שונות בהסכם נוסע מתמיד
השרותים המלאים ניתנים לנוסעי אלעל וחברות בנות .
אי לכך מדוע סאן דור לא מכבדת את ההסדר?
כמו כן סאן דור מאפשרת לבצע כירטוס מוקדם רק עם הבאת המזודות יום לפני הטיסה ובתשלום נוסף בגין השרות אם כך מדוע אין אפשרות לשריין מקומות לנוסע מתמיד בטלפון ? לדעתי הנושא גובל בהונאת הציבור בהסדר הנוסע המתמיד .
עוגמת נפש סוג הנזק :
לאפשר את כל הסדרי המתמיד על כל חברות הבת כולל סאן פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
דניאלה קינן גזית נציגת שם ותפקיד:
התלונה התקבלה .
תשובה תישלח ללקוח
בברכת יום טוב
תגובה:
פתרון ישלח אל הלקוח לאחר בדיקה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה