פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזק לכבודה/מזוודה בגודל 25X50X75 ששוויה כ- 450 ש"ח (חדשה)b נושא התלונה:
‏יום שישי ‏28 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נמל תעופה בן גוריון כתובת:
תיאור הבעיה:
חזרתי לארץ בטיסה מס' 398 LY (המריאה ביום 27/4/06 בשעה 22:30 ממדריד). כשקיבלתי את המזוודה מהמסוע, נוכחתי שנגרם נזק קשה ובלתי הפיך לידית הגרירה המרכזית של המזוודה. התלוננתי כנדרש ב"מרכז איתור כבודה" בנתב"ג אך להפתעתי, שלחו אותי באדיבות לתבוע את חברת הביטוח שלי (הניחו כניראה שעשיתי ביטוח...). בדלפק "השתתפו בצערי" על הנזק ונתנו לי אישור על הגשת התלונה כדלקמן: ..."הננו מצטערים להודיעך כי חברת התעופה אינה אחראית לנזק שנגרם לידיות, גלגלים, שריטות, רוכסנים, מנעולים, וכמו כן לנזקים שנגרמים כתוצאה מבלאי טבעי או ממשקל יתר".(אלוהים אדירים - על מה אתם כן אחראים...?!?!).

אני ואישתי טסים באלעל מזה 25 שנה לפחות 1-3 פעמים בשנה ומשלמים מחיר מלא על הכרטיסים. כן, אנחנו גם חברים במועדון הנוסע הנאמן/מתמיד אבל כניראה שאיננו שווים לחברה הזו כמה מאות שקלים ויתור...

בתלונתי זו ובדרישתי לפיצוי בגין המזוודה שאלעל שברו במהלך העמסתה/פריקתה מהמטוס, אנחנו נותנים צ'אנס לחברה לשמר לקוח.
מאחר ואלעל מבחינתי כבר לא חברה לאומית אלא חברה בורסאית, לא תהיה לי שום בעיה לטוס עם חברות אחרות, לא פחות טובות ויותר זולות. !!!
אומר ועושה - בשבוע הראשון של יוני אני טס שוב לחו"ל בשלב זה הזמנתי כרטיס בחברה מתחרה.

ממתין לתשובה ושיק בהתאם לנזק.

בכבוד רב
מנחם רותם




כספי סוג הנזק :
פיצוי לרכישת מזוודה חליפית. פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה