|
|
|
|
|
|
סירבו להעלות אותנו למטוס תוך עיכובו ב 40 דקות כדי להוריד את מזוודותינו במקום להעלותינו ב 5 דקות |
נושא התלונה: |
יום שני 27 מרץ 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
אמסטרדם |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הגענו 4 ישראלים לטיסת אל על 338 לארץ 3 שעות לפני הטיסה והעברנו מזוודותינו בבידוק הביטחוני. לשער העליה למטוס הגענו 2 דקות לאחר שעת העליה למטוס, אז סירבו להעלות אותנו למטוס בטענה שאיחרנו ובמקום להכניס אותנו למטוס בתוך 5 דקות בוצע עיכוב של המטוס במשך 40 דקות כדי לאתר את המזוודות שלנו ולהוציא אותן. אז הסתבר לנו שבהולנד עברו יומיים קודם לשעון קיץ ואנחנו הגענו למעשה 2 דקות לאחר שעת ההמראה המתוכננת. לנו לא ברור היחס ואי ההבנה עם המצב ועיכוב המטוס ב 40 דקות כדי להוציא את המזוודות ולא לפתור את הבעיה ב 5 דקות על ידי העלתנו למטוס. שלא לדבר על הנזק הכספי ואוגמת הנפש שנגרמו לנו. כתבנו לאל על אך תחושתנו שהם במקום לפצות אותנו מתכסים בשמיכת הנהלים והכסת"ח.
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אל על שירות לקוחות
, תגובה:
|
דניאלה קינן גזית נציגת |
שם ותפקיד: |
פניה התקבלה |
תגובה: |
תתקבל לאחר תחקיר - תוך 14 ימי עבודה |
פתרון: |
|
|
|