חוסר הבנה לפניה< |
נושא התלונה: |
יום ראשון 18 מאי 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
אשקלון |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ביום 22-5 הייתי צריך לטוס והדרכון שלי לא היה בתוקף . הסברתי להם כי 5 ימים לחידוש דרכון בצורה ישנה, החליפו לכמה מהחברים בקיבוץ , גם על המקום או ביומיים . הם סירבו לעשות את זה ושלחו אותי לשלם בנתב"ג במחיר פי 4 מהמחיר במשרד הפנים (אשקלון) . בלי שום ספק , היה לא אחראי לא לבדוק את הדרכון שלי קודם אבל היה זמן מספיק כדי לחדש את הדרכון, באזור שלי ובמחיר נורמלי . אני מרגיש הנשה מיותרת לעובד .
אלי ***
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|