מדוע אין מתקן שתיה למים קרים במשרד הפנים בהרצליה? |
נושא התלונה: |
מוריס-רייך מיכאל |
שם/כינוי: |
אזור השרון |
אזור: |
הרצליה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הגעתי ביום חמישי 3 אוגוסט למשרד הפנים בהרצליה ביחד עם אשתי וילדיי כדי לחדש דרכונים. להפתעתי, גילינו שאין מתקן שתיה למים קרים עבור האזרחים הרבים שמקבלים שירות במקום. היו מכונות לממכר פחיות ובקבוקי שתיה, בתשלום, וזה הכל. בתשובה לתמיהתי, אמרה לי אחת הפקידות כי היא לא יודעת מדוע זה כך, והעלתה את הסברה כי אולי אין למשרד הפנים מספיק תקציב. בסניף מבקרים מאות אזרחים בכל יום, והדרך היחידה לשתות בימים חמים אלה היא בקניית שתיה מהמכונה או בהבאת שתיה מהבית.
הסניף נועד לשרת אותנו, אזרחי המדינה, וממומן מכספנו. אני מצפה שהמשרד יספק תנאים מינימאליים, כאלה הקיימים בכל סניף של קופ"ח, בטל"א וכד, לשירות המבקרים.
בתקווה לשיפור מהיר
מיכאל מוריס-רייך ומשפחתו
|
התקנת מתקן שתיה עבור המבקרים במשרד הפנים מינהל האו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|