פרטי התלונה

תלונות משרד הפנים

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד הפניםשעות פתיחה משרד הפנים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ויזות שהייה בארץ לתייר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כשמגיע תייר לארץ הוא נתקל בחוויה מאוד לא נעימה. בחורה עם אנגלית קלוקלת שחוקרת אותם בנוגע למטרת הגעתם לארץ. לאותה בחורה, ילדה יש לומר, יש סמכות בלעדית ובלתי ניתנת לערעור לתת אשרת שהייה של עד שלושה חודשים. כלומר, גם לומר לא, אתה נדרש להסתובב ולחזור חזרה.
לאותו תייר אין שום סמכות או יכולת לערער על ההחלטה של אותה ילדה והילדה מצדה איננה נדרשת לתת כל הסבר.
כשידידה שלי מדנמרק באה לבקר נאמר לה על ידי השגרירות בארץ שהיא זכאית לויזה של שלושה חודשים. בשדה החליטה לתת לה חודש. כרטיס הטיסה שלה לעומת זה הוא, כמובן, לשלושה חודשים.
למזלה היא היה לה אותי, אני יכלתי ללכת לבקש ממשרד הפנים תור מיוחד (לא ניתן לבקש תור במסגרת חודש) ולרשום אותה על שמי ולבקש תמורת תשלום של 250 שקלים להאריך לה את הויזה. אקט שלקח 5 דקות (מלבד היום חופש שנדרש ממני בכדי לחכות בתור) ולא הצריך שום בדיקה או בירור.
כשהתקשרתי לשגרירות הדנית לשאול למה הם לא עושים שום דבר נאמר לי על ידי המזכרה שם שכשהיא הגיעה לארץ קיבלה בדיוק אותו יחס וכך גם האחראית שלה.
כספי, עוגמת נפש, עלבון...כולם. סוג הנזק :
שינוי היחס לאזרחים זרים - הסברה, נימוס, כבוד וראצי פתרון נדרש :

משרד הפנים שירות לקוחות

, תגובה:
נחמה פלוגה זכריה מרכז שם ותפקיד:
הועבר
למח' פניות צבור מינהל אוכלוסין.
תגובה:
כנל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה